Gerçek Olmayan Geçeklerin Yansımasındaki Kurtuluş Kapısı

Sıkıntı, tekdüzelik bezginlik ve akılın doğru kullanılmamsı sonucu; bankalara borçlanarak-kredi kartı ve kredi-ayağını yorgana göre uzatmamak veya sistemin ve hayatın ve yaşam şartı veya şartların bozukluğu sıkıntı vermesi ve bu insanı, un gibi un ufak eden çarka kolunu kaptırmak ve sıkıntılara çekmek... Sıkıntıda olmak ve bunun sonucunda darmadağın olmak tüm yaşantının ve kazancının un ufak olması ve ince elekten geçerek kazancının kaymağının yenilmesi elemli olarak sap gibi ortada kalarak keder çekmek, kalmak çok ama çok acı. Bu durum bu sistem veya yaşam şartları adı her ne zıkkımsa belaysa keder vermek için kurulmuş bir sistem. İstemeseniz de ne kadar zorlanırsanız zorlanın sizi bir yerinizden tutarak yakalıyor ve un ufak etmeden bırakmıyor. Sanki yapısı kederlendirmek için kurulmuş ve bunun için çalışıyor. Tabi sonunun bu olacağını kestirememek o anlık sıkıntı içinde bir nefes alma sanıyorsunuz ama nefesi aldırtmıyor, boğuyor yok ediyor. Ha almasaydın diyorsunuz şu anda Türkiye de kredi çekmeyen ve kredi kartı kullanmayan bir parmağın sayısını geçmeyecek kadar az insan vardır. Bunlarda akılı insanlardır. Maaş almak artık bankalarca yapılıyor, kredi kartı almazsanız da, kredi kartı almak istemezseniz de Altan girip üsten çıkarak bir şekilde aldırtıyorlar veya almaya mecbur kalıyorsun yaşam şartlarından, aldığınız andan itibaren" güçsüzlük belgesine "imza atarak acz ve sıkıntı, keder... İçine girmenin kapısından içeriye giriyorsun ve çıkışı da yok. Ha bir yerde nakit bulurda kapatır ve bir daha çekmemek adına vaaz geçmeyi başara bilirsen kurtulursun. En önemlisi böylesine uzun vadeli borç verecek bir dost ve arkadaşı yakınını bulabilsen bu şartlar ve yaşamın içinde oda ayrı bir iş.Sendeki bu güçsüzlüğü görecek ve hissedecek bir duyuşa sahip olması gerekir oda mümkün müdür? Bulunabilinir mi? Söylesen de yakınına veya dostuna arkadaşına neden çektin,ne gereği vardı.... İnsanı güçsüzlüğünden daha aşağısı yok ama daha aşağısına çeken kelimelerine ve sözlerinden utanç içinde geri dönmekte var! Kaldın "dert ağlatır aşk söyletir" sözünü tek başına yaşamaya. Dert babası bulmak ve içinde düşmüş olduğun dert'e çare olacak ve düştüğün vicdansız merhametsiz-dert eğirmek-durumunla baş edecek çözüm bulacak kimseyi bulmak çok zor ama çok zor. Öylesine lanet bir durum ki hani dert gider yeri boş kalmaz sözüne tekrar maruz kalmamak için aklımızı çok iyi kullanmak zorundayız. Çözüm yolu bulmazsa Âlemlerin rabbi olan ALLAH a sığınarak ve yardım isteyerek hatanı ve pişmanlığını acizliğini itiraf ederek yardım istemektir buda en doğrusudur. ALLAH (C.C), bizlerin hata yapmamızı bekleyen değil, hatalarımızı görüp kendisinden yardım, isteyerek kurtulmamız, için her an ve her saniye ve salise bizi bekleyen ve yardım için kapısını çalmamızı isteyen Âlemlerin Rabbi, Yaratıcımız Merhameti,Affı,Keremi,Büyüklüğü....... Sonsuz olan rabbimizdir. Rabbimizden yardım isteyerek ve sabır edersek bundan başka kurtuluşu yoktur.. Gerçek dost ve gerçek dost ortağı ALLAH dan başkası yoktur. Derdini yanacağın dertleşebileceğin ve bunun sonunda mahzun olarak ve karşılığında şamar yemeden derdini anlatacağın gerçek dert dostu Âlemlerin Rabbi ALLAH'TIR. ALLAHU EKBER. Dünyada böylesine gönül rahatlığı ve huzur içinde dertleşebileceğin tek değer göreceğin, gerçek görüntü ve gerçek sıkıştırma oranı olmayan tek kapı bu kapıdır. Bu kapıda sana gösterilen ve gerçek olmayan olayların ve bu yaşamın ve içine düştüğün durumun gerçek görüntüsünü ve gerçeğini ve ne niyetle kurulmuş olduğu ve gerçek yanılması olarak lanse edilen gerçeğin gerçek yüzünü gösteren tek kapıdır. Kısaca gerçek zamanlı giriş ve çıkış yapılacak hakikat bu kapıdır. Yaşamda bizim için oynana oyundaki sahteliği ve bu tiyatrodaki gerçek olmayan olay dizisi sinin aksiyonundan görmemize engel olan perdeyi, aralayan tek kapıdır. Almış olduğunuz -güçsüzlük belgesi-yok olarak gerçekleme ve gerçeklenme hatta gerçek yatırımla geri dönüyorsunuz.Rabbim ,cümlemizi düşmüş olduğu bu güç ve acizlikten kurtarmayı ve kurtulmayı nasip etsin ve gerçekli olarak gerçeği görenlerden eylesin.Amin.
27.03.2013 SAAT.01:50

07 Nisan 2013 4-5 dakika 29 denemesi var.
Yorumlar