Gerçek sevgi neydi vefaydı sevgi

Sevgili annem canım annem 1940 yılında Kırşehir ,in küçüçük bir köyünde doğdu daha üç yaşındayken annesiz kaldı küçük kardeşine hem annelik hem babalık yaptı ,babası onu daha 13 yaşına değmeden görmediği bir adamla evlendirdi ,sevgili babam yokluğu hissettirmediler hiç bir zaman sırt sırta vererek gece gündüz çalıştılar yorulmadan bıkıp usanmadan bir bir kuru ekmeği 6 çocuğuna bölecek kadar yürekli ve sevgi doluydu ikiside, kimsenin kalbini kırmaz şakaları yıllar geçsede dilden dile anlatılırdı . ince hesaplar yapmaz kimsenin sırtından vurmaz aklı hileye çalışmaz tek derdi geçim
işi gücü şaka yapmak gönül kazanmaktı babamın .
daha tv, nin elektiriğin içme suyunun olmadığı dönemlerde o sakat ayağıyla annem sağlam insanın bile zor yürüyebildiği çalılık bayır taş toprağın içine patates soğan mısır eker sabahı seher vaktinde horozlar ötmeden annem bağın yolunu tutardı ,su yok evin önünde her işi köy çeşmesinde yapardı ablalarım evimiz iki odadan ibaret bir oda daha yapmak için annemle babam yağmur yağdığı zaman yukardan gelen yağmur sularınyla çamur karıp sonra elleriyle o çamuru kerpiç dökerler o kerpiçlerlede bir oda daha yapıldığı gün evde bayram olmuştu sanki , sevgi neydi emekti sevgi ,vefaydı sevgi ,her zorluğa birlikte göğüs gerebilmekti sevgi ,sabahın seher vaktinde erkenden kalkıp hava kararıncaya kadar birlikte çalışmaktı sevgi ,zoru görünce kaçmamak yılmadan bıkıp usanmadan mücadele edebilmekti sevgi ,her şartta hep yanyana can cana olabilmek iyi günde kötü günde yanında kalabilmekti sevgi Yani vefanın adıydı SEVGİ ,tüm mahalle hergün bir evde toplanır saatlerce sohbet ederdi, ,tv bilgisayar yoktu ama dostluğun en güzeli yaşanırdı o sebeptendir tüm mahalle uzak akrabalar dahi bir aile gibidir hala sevgi saygı güzel dostluklar arkadaşlıklar devam eder ..
Sevgili annem ,babam mekanınız cennet olsun rahmetle anıyorum

31 Mart 2015 1-2 dakika 46 denemesi var.
Yorumlar