Gidelim

Bu kalple nasıl baş edeceğimi hiç bilmiyorum artık...
Hem yeşerip çiçek açmamı hemde sararıp solmamı nasıl beceriyorsun sevgilim?
Dünyanın en güzel duygusunu taşıdığım; seni sevdiğim için coşuyor bazen içim..
Gurur duyuyorum kendimle bu aşk için.. Kalbimi hissetmeme sebep oldun sen sevgilim..
Bazen ise yıkılıyor dünya başıma.. incecik kırılıyorum sana.. Bilmiyorsun bile kırıldığımı..
Kalp kırılınca ses çıkarmıyor ki.. Kainatın en güçsüz canlısına dönüyorum.. Bir Damla'da boğuluyorum...
Kıyasıya tartışıyorsun benimle.. inatla seviyorum seni..
Küsmeden..
Ah sevdiğim benim mutsuz olduğum günler yokluğuna ait..
Var olduğunda dönüyor dünyam benim..
O zaman sıcacık gülebiliyorum..
Ne olur tut artık ellerimden.. Ne olur artık bırak kendini bu huzura..Bırak aşka..Unut bildiğin doğruları...Doğru olan aşk sevgilim.. dünyayı çekilir kılan sevgi sevdiğim..
Hadi şimdi topla gel kalbini.. Bitmeyen yollara gidelim.. Radyo da sevdiğimiz şarkılar; bağıra çağıra eşlik edelim... Kahrın olmadığı kentlere gidelim..
Güneş'in gülümsediği, caddeleri denize çıkan şehirlere gidelim..
Biz bize yeteriz cancağzım topla gel kalbini buralardan gidelim..
Benim bütün varlığım sensin.. Benim gülme sebebim sensin... sensiz Yok oluyorum gün be gün..
Tut elimden gidelim...

02 Mart 2018 1-2 dakika 25 denemesi var.
Yorumlar