Gittim ve Bittin!

Sana dair ve yaşanmaya değer biçtiğim tüm imgelerin asla olmamış kardeş bir geçmişin toz tutmuş raflarında son buluşlarını izleyeceğim bu gece. Tüm olmamış yaşanamamışlıklar gibi...
Bir intihar değil ayrılışları, daha çok yalnızlık yorgunu sıkılmışlar, bir umut yahut uğraş, başka bir mâlik arayışına girmiş düş tüccarları belki... Neden olmasın ki? Sen yaşamadın diye yaşanmayacak ya da yaşamayacak olamazlar.
Zira sen isteseydin bizde yaşatabilirdik bir çiftini de sanki hiç doğmamış bir çocuğun olmamış hiçliğinde atılmamış adımları ve satılmış ruhlarıyla başka bir çifte, miyadı geçmiş geçmişimizden aktarılmış bir hediye, kabullenemediğimiz bizli zamanlarımız, açmamış çiçeğimiz ve sanki hiç istememişiz hüznü var üzerlerinde...
Çokta önemi yok artık. Seni sevmekle başladığı gibi herşey, sen gittiğindede seninle birlikte gitti ve bitti.
Nasıl diye sorma işte!
Avuç içlerim terlemiyor eskisi gibi, daha vakur duruyorum insanlar karşısında, biraz ürkek ama daha dik bakıyorum, bakışları üzerimde bir çift göz yahut dudaktan kulağa değecek bir çift söze. Ölü kalbim ellerinde serseri bir bulutta değilim gidişinin ilk zamanları gibi, öyle canım istedi diye esip gürlemiyorum önüme gelen herkese. Zaman zaman bir kaç keşkeyle teklediğim oluyor evet ama, aldırmıyorum. Yine zamanla geçer, telkinlerim var benim.
Aslında hiç olmasaydın, gelmeseydin ve ya gitmeseydin yinede yazarmıydım ve yaşarmıydım seni bu denli diye yeni sorularım oluyor...
Farketmez, yazardım! Artık sadece sen değilsin ve seninle alakalıda değil. Belirgin bir şekil çizmiyorum! Sadece... Aşk!

Ey aşk,
Gittin ve şimdilik bitti,
Ey güzel kız,
Belki başkasına götürürsün aşkı,
Gidiyorum bende senin gibi,
Yazmayacağım artık seni.
Gittim ve bittin.

10100436 / Kars

15 Kasım 2009 1-2 dakika 29 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar