Global Köy..

Küçük bir köy,kasaba dünya.
Nerede olursan ol ıslanacaksın belli deli yağmurlarda.Sahildeki takaların denize açıldığında ufak bir ses duyarken ardından kaybolursun güneşin izinde.
Çok düşünürken belki anlamazsın dört yanında kimse yok...Etraf Sessiz
İki,üç şırıltılı dalga sesi;martılar uçuşur..
aramaz kedi gibi balığı avlamaya çalışır.Tutamaz
Sonbaharda yaprak dökümleri başlarken şiar eden yalnızlığa iki üç satır yazar şair..
Aşk'ı küçük bir köy,Sevdayı şehirlere benzetir...
Ama zaman asla ölmez.. Aşkın Sonbaharında
Köşelerde iskemle üstüne oturan kır kahvehanelerindeki fotr örtmüş yaşlı bir ozan gibi''aşk'ı anlatmak haram derlerdi inanmazdım''sözü akla gelir.
Umuyorum ki kum taneleri gibi bir saat olmak zor her zaman.Her satırda bir sınav gibi onun aşkıyla imtihan eder gibi yağmurdan önce..

Biliyorum..
Vakit nerede,koşup gidiyor yorulmayan atlet gibi ;Biz ise mi sesiyle şarkıları tüttürürken dudaklardan Global bir Köyde Yaşıyoruz..
Bir şehirde iki aşık..Ve kumanda elimizde olmadığından tutamıyoruz..biliyoruz ki zaman asla ölmez..
Tıpkı Aşk Gibi..Sadece hat kesilir...Anlayamamış olabilirsiniz?Konuşmanın neresinden başlandığını bilmeyen aptal aşık düşüncesiyle yaptığı sevgili potresindeki global köy'ün yakışıklı genciyim ben..
hadi hoşçakalın..

08 Temmuz 2010 1-2 dakika 75 denemesi var.
Yorumlar