Gönderilmemiş Mektupları

08 Şubat 2009


Bu gün çok düşündüm sende sevdiğim neler var diye bi sürü şey çıktı sonuç olarak ama en çok aslında dışarı fark ettirmediğin bir yüreğin var. Böyle anne gibi seven bi tarafın bunu çok sık göremiyoruz ama var bide duygularını ifade etmede en az benim kadar zorlanıyorsun sanırım ya da emin olamıyorsun duygularından benim gibi ikisinden biri

Ama çok merak ediyorum acaba nasıl bir hayat yaşadın ki böyle garip bir sevme biçimine sahip oldun ikimizin sevdaya bakışı çok farklı iki ayrı uç gibi yani nasıl desem birliktelikten ne anladığını anlayabilmiş değilim ya da bir ilişkiden ne beklediğini anlayamadım. Garip bir tarzın var. Mesela ben öyle delicesine hiç bitmeyecekmiş gibi sevme yanlısıyım öylede yaşarım duygularımı ama bittiğinde çok fazla yaralanmam nedense. Yani bence başlangıç ve bitiş arasında yaşanılanlar önemli o duyguyu sindire sindire yaşamak gerekli yavaş yavaş tüketmeden her basamağı fark ederek çıkmak gerek. Çoğumuzun anlayamadığı bu aslında bir bakıyorsun merdivenlerin başındasın sora bir bakıyorsun öteki tarafdan geri inmişsin arada ne oldu ne yaşandı sona getiren basamaklarda ne vardı hiç anlamadan yaşanmış ilişkilerle dolu etrafımız çoğu bitişin nasıl olduğunu anlayamadan olup bitiyor her şey.


Bence her ilişkide bir son var. Önemli olan çıkarken her basamağın tadına varabilmek ve doruğa ulaştığında... Yani iniş basamaklarının başında... En güzel yerinde yani... Hani her şey kirlenmemişken... Daha çirkin bir hal almamışken... Yaşanılanlar eziyet olmaya başlamamış ken daha... Tamda orada bitirebilmek marifet bence...

Geri dönüp baktığında ilerde güzel bir şeyler hatırlayabilmek marifet...
Ve her ne olursa olsun hep o en son ki güzel anıyla hatırlayabilmek sevgiliyi...

Şimdi bu kadar laftan sonra böyle hani 30 senelik evlilikler var ya onlardan birini düşlüyorum desem ironi olur herhalde

Ama öyle bir evlilik düşlüyorum hani eskiden kadir inanır ile Türkan şorayın filmleri vardı böyle bir ekmek bir hırka bile olsa kocasının sevdiğinin arkasında olan kadınlar her zaman ona destek olan segililer böyle bir evlilik düşlüyorum. Tabi hep kadınlarda değil özveri bence erkek sonuna kadar sevdiğine nadide bir çiçeğe dokunur gibi dokunmalı koklar gibi öpmeli onu yıllar sora bile dünyanın en değerli varlığıymış gibi sevebilmeli bence. Tabi tersden şımarmayan bir eş tercih sebebidir (bide ileri derece İngilizce dermişim şimdi iş başvuru formu gibi oldu;)

Neyse bu günüde burada bitirelim baktım bi sürü imla hatası var ama kalsın böyle
İşte yine bi söz


Her insan bir dünya....sen de bir dünyaysan bana denizlerini verdin......

Çalkantılı denizlerini....fırtınalı.....

14 Mart 2009 2-3 dakika 4 denemesi var.
Yorumlar