Gözlerinin İçinde Ölüyorum

ölmek gözlerinde teretsüzce ölmek aşkım.nasıl anlatsam sana gözlerini bilmiyorum.bir uçurum var gözlerinde çok derin. baktığın an başını döndüren bir güzelliği var. yaklaşmak istiyorsun. bir köşesinden bakayımda geri dönerim diyorsun. ama içine giripte yaklaştığın anda uçuruma. başını döndürüyor o güzellik uzaklaşamıyosun. ve herşeyden önemlisi başın dönüyor.sendeliyorsun aşkım.düşeceğim diye korkuyorsun.başın dönüyor. böyle bir güzellik nasıl var diyorsun. yeşilllikler ve aşkımızın rengi mavi var derinliklerde.onlara gitmek istiyorsun. teretsüzce yaklaşıyorsun. düşeceğini bilsende uçurumdan aşağıya gidiyosun. sonra dalıyorsun o mavilikle yaşilliğin arasına. düşmüşsün dizlerin kanıyor. ama aldırmıyorsun koşuyorsun o renklere doğru. insanı içine çeken gözlerin başımı döndürüyor çoğu zaman. dakikalaraca kalakalıyorum öylece hareketsiz. gözlerinden uzaklaşmak zor hemde çok zor.. o uçurumdan geriye dönmek saatlerimi alıyor. gidiyorum uzaklara doğru koşarak gidiyorum.aslında gözlerinin en derinilklerinden bir ışık daha sızıyor. aşkın rengi olarak bilinen kırmızı öyle göz alıcıki. yanıyorum içinde gözlerinin.bakarken yanıyorum.dışarıdan sadece ela olarak görünen o gözler beni hergün yakıyor. içinde ise kırmızı,mavi ve yaşil var.nasıl birisisin sen. gözlerinde yanarak ölüyorum. sana doğru çeken gözlerin beni. o alevde beraber yanalım aşkım. seninim zaten gözlerinni içinde hapis oldum.derinliklerinde kayboldum.o aşkın ateşinde yanıyorum. GÖZLERİNİN İÇİNDE ÖLÜYORUM her gün her 40 dakikada bir. ben seni çok seviyorum...

04 Nisan 2009 1-2 dakika 76 denemesi var.
Yorumlar (1)