Gül-Korona-Çinli doktor-Rahipler ve sevgili Bruce Lee için..

"Gülü seven dikenine katlanır" gibi söz var insanlar sık sık kullanırlar. Hakiki gülse eyvallah. Gerçi ben hakiki gülü dalında-bahçesinde severim koparmaya ne gönlüm razı olur ne de ellerime-parmaklarıma hakaret ederim.  Yani doğal olan her şey yerinde toprağında kalmalı. Temel gıda ürünleri ayrı. Buğday-sebze-meyve  vs...gerekesinim onlar.

Temel gıda ürününe aşı' yı da alsam mı? Kocaman bir soru değil bu. Aşı da insanlara faydalı. Hele insanlık Korona' dan kırılırken...Ama insanlık kimin ya da kimlerin umurunda? Bu aşı konusunda dün bir haber geçti tv.de. Amerika da genç bir doktor ki üstelik Çinli. Vurularak öldürülmüş. Üstelik Korona aşısı için son aşamalara geldiği an da. Rastlantı mı? Demek ki insanlık bazı kişilerin umurundaymış. Sen misin insanlığı kurtaracak kahraman? Al sana kurşun...Durum buyken yine yıllar yıllar önce de aynı şey ünlü Bruce Lee' nin başına da geldi. Ne yaptı bu karateci veya Jet Kune Do ustası? Amerika' ya geldi. Dövüş sporun inceliklerini kurs açarak öğretmeye başladı. Film çevirdi. Milyonlarca hayran edindi. Ufak tefek bir insan. Güler yüzlü nazik alçak gönüllü...Çinli Tapınak Ustalarından uyarı aldı. Uyarı şuydu; Ata sporumuzu Batılılara öğretme...Bruce dinlememiş olmalı ki bir gün evinde ölü bulundu. Hem de hiç bir delil ve neyle öldürüldüğü bile belli olmayan bir nedenle...Sonunda o yıllarda gazetelerin en en iç sayfasında minicik bir haber çıktı. Çin' den gelen ustalar Tapınak Ustaları hani şu kel kafalılar Rahipler Şamanlar...Onlardan biri sadece ama sadece birinin Bruce Lee' nin avuç içine dokunması yetti. Avuç içindeki bir sinir sistemi tıkamış hem de can yakmadan sadece bir tek parmağıyla dokunarak... Öğretme uyarısı ağır oldu dimi...Tıpkı Çinli doktor gibi. Vay sen misin Aşının son aşamasına gelen al sana kurşuuunnn....

"Gülü seven dikenine katlanır" . Bu bir kadın için erkeğe ya da erkek için kadına söylenen bir söz.  Seviyorsan tüm yanlışlarına da katlan ya da hatalarına alışkanlıklarına vs... Ben katlanmam.  Katlanırsam tüm ömrüm mutsuzlukla geçer...

En iyisi mi ben dalındaki gülü koparmadan sevmeye devam edeyim...








07 Mayıs 2020 2-3 dakika 181 denemesi var.
Beğenenler (3)
Yorumlar (1)
  • 4 yıl önce

    Hatır için çiğ tavuk yenmez diyenlerdensiniz benim gibi ve en iyisi ve en güzeli gülü dalında sevmek galiba