Günahımız Sevgimizdi

Hani olur ya Allah kullarına yasak olan şeylerde yaratmıştır. Kullar sevap olanın yerine günahı daha çok cazip bulurlar. Her şey öyle hızlı öyle akıcı gelişir ki o şeyin günah olduğunu fark etmeden bağımlısı oluverir insan aciz varlık
ve işte bende acizim insanım en nihayetinde ve sende benim günah sayılan bağlandığım varlıksın.
Günahsın yasaksın var olamasın bende ben sana dokunamam seni benim yapamam bu böyle sürüp gider
şimdi uzaklardasın her gece benim saydığım paylaşılmış metre karelerle kısıtlanmış minicik dünyamda seni düşünmeye varıyorum bir sürü düşünmem çözmem gereken şey arasından hızlıca en öne geçip meşgul ediyorsun tüm beynimi... Ve şöyle diyorum kendi kendime günahtık biz baştan beri adımız günahtı sevgimiz günahtı cehenneme atılması gereken en korlu ateşlerde yanması gereken bir aşkı seçmiştik seninle ben ayıptı günahtı tanıdık tanımadık her insan bizi yaralamamak adına bize görünmez savaşlar açtı gözyaşlarımız yalvarışlarımız çabalarımız hiçbir şey bizi birlikte tutamadı ayrıldık aramızdaki her bağı kopardık sen ağlasın sanki her damlasında ben boğuldum ben ağladım sen çırpındın çalmadık kapı bırakmadın ama nafile her şey biz bu yolda yürüyebilirdik başarabilirdik ama sırtımızı dönemeyeceğimiz insanları düşündükçe yüreğimizi sevgimizi görmezden gelmeyi yeğledik tıpkı bize savaş açanlar gibi şimdi yani sen yokken hiç bir gülüş seninki gibi mutluluk vermiyor çok canım yanıyor her şey herkes yabancı oldu bana annem kardeşlerim memleketim vatanım bana uzak bana gurbet şimdi sanki seni sevmek dünyanın en ağır suçuydu seni aldılar benden gittin istemeyerekte olsa ellerimi ellerinden zorla çekip aldılar öldüm nefes almıyorum sadece ezbere yasam sürüyorum ve senden sonra bana kalan sesiz acı dolu nekes bir yalnızlık...

17 Mart 2010 1-2 dakika 12 denemesi var.
Yorumlar (3)
  • 14 yıl önce

    bazen sevmek en büyük günahı işletir insana ,bazende en büyük acıyı... günahsız,yalansız nice sevmelere...tebrikler ...

  • 13 yıl önce

    ''çok canım yanıyor her şey herkes yabancı oldu bana annem kardeşlerim memleketim vatanım bana uzak bana gurbet '' çok derin... tebrikler.

  • 12 yıl önce

    tsk ederım mustafa bey 😌