Güncel

Son günlerde ortalıkta kürt sorunu ile ilgili birşeyler oluyor.
Ama, nedense açık, açık değil de, gizli, gizli birşeyler oluyor.
Hepsi birer demokrasi havarisi olan!!, iktidardakiler, neler döndüğünü halka açıklamıyorlar.
İşlerine geldiğinde halkı yere, göğe sığdıramayanlar, bazı şeylere geldiğinden halka açıklamayı sakıncalı buluyorlar. Gerçekte doğal olarak eğitim durumuna baktığımızda halkımızın cahil olduğunu devlet istatistiklerinde de, töre adı altında yaşanılan olaylarda da görüyoruz.
Yaşam içinde kendini eğitebilmiş insanlar, doğru bulmadıkları oluşumları asla takmazken, cahil insanlar körü körüne bağlı oldukları yalnış değerler için kendi kanlarından, canlarından olana kıyabiliyorlar.
Ve egemen güçler, halkımızı eğitim açısından belli bir düzeye ulaştırmak için çaba göstermeden, AB nin bizim toplumumuzun çok üstündeki değerlerini, yasalarını topluma yerleştirmeye çalışıyorlar.
Yani, üzerimize uymayan bir elbiseyi giymeye çalışıyoruz. Ama, olmuyor işte, olmuyor.
Zaten, büyük üyeler de elbisenin üzerimize uymadığını görüyorlar. Yüzümüze gülüp, arkamızdan kuyumuzu kazıyorlar.
En büyük açık pazarlarından biri konumumda olduğumuzdan,,eski teknolojilerini bize kakaladıklarından, bizden vazgeçemiyorlar da.
Tam bir menfaatler komedyası oynanıyor sahnede.
Ortalık deli kızın çeyizinin kazayla açılmış bohçası gibi, rengarenk ve karmakarışık.
Ha!! bir de apartman gecekondu yıkımları var, gündemde.
Seçimlerden önce hergün televizyon kanallarının gösterdiği izinsiz yapılan gecekondulara, seçimler bitene kadar ses çıkarmayan belediyeler,şimdi dozerlerle binaları yıkıyorlar. Evini kurtarmak için, çocuğunun boynuna bıçak dayayan babalar, kurşunlanan dozer şöförleri, ölen insanlar.
Bu tam bir ülkemiz skandalı. İnsanlara da, paralarına da yazık değil mi?
Böyle iş olur mu? Devlet baba!
Sıcaklar artınca benim önceki yazılarımdan birinde biyolojik silah olduğundan şüphelendiğim keneler de canlandı.
Korkudan pikniğe de gidemiyor. Pijamasını giyip, ucuz olduğundan tercih ettiği tavuk ızgarasını da yapamıyor, yurdum insanı.
Arkadaşlar bir de sizden ricam. Çöp bidonlarının yanına eski bir yoğurt kabında da olabilir. Sokak hayvanları için su koymanız. Sıcaklarda susuz kalmasın hayvanlar.
Bu dünya bizim olduğu kadar, diğer canlıların da.Onlardan biz sorumluyuz.
Yine kafanızı mı? şişirdim.
Tüm sorunların adaletli bir biçimde çözümlendiği güzel günlere ulaşmak dileğiyle,
Hoşçakalın.

15 Mayıs 2009 2-3 dakika 138 denemesi var.
Yorumlar