Güneş'in Çocukları

Doğal olarak sen ve senler sardınız her yanı. 

Adam bilmem nerenin belediye reisi olmuş. Reisler. Örneğin emekçi-balıkçı  İdris Reis vardır. Denizi sever bu toprakları sever. Piri Reis vardır bir de. denizci. Haritacı-Kaşif...

Nutuk' u yasaklamış. İngiliz'i sever Yunan' ı sever.  Bu gün 23 Nisan 1923. Çocuklarına da yasaklamıştır Egemenlik Kayıtsız Şartsız Milletindir söylemini. Biat var ya...

Neler oluyor?

Çiftlik Bank.

Bitkoyun.

Lebalep...

Günlük yalan değilse ortalama 350 insan öbür tarafa yolculuk yapıyor. 128 milyar dolar kayıp. Normaldir. Koskoca ekonomistler üniversite rektörleri konuya açıklık getirip insanları aydınlatıyorlar. İnsanlarsa eriyorlar. Marketlerde elektriklerde ekmeklerde faturalarda gazlarda yoğun bakımlarda. 128 milyar  dolar kayıp. Haziran da temel atılacak. Beş veya altı olarak düşünülüyor köprü Kanal İstanbul...

Mikrop değişime uğramış. Yahudilerin parmağı var. Amerikayla ortak çalışıyorlar. AB işin içinde. Aşı ticareti yapıyorlar Sermayedarlar. Ben dinlemekle meşgulum. Kurum yasak koymuş. Siyaset konuşmak yasaaaaakkkkk....

Nutuk' u yasaklamış....

Tarikat lideri ölmüş. Lebalep dolu...

Amiraller ve Darbeler....

Nutuk'u yasaklamış...Gülümsüyorum bu aralar...

Köşe-bucak Korku...


23 Nisan 2021 30-60sn 181 denemesi var.
Beğenenler (4)
Yorumlar (1)
  • 3 yıl önce

    Ben de ; o gülümseme ile günü güne ekliyorum .

    Kutlarım .