Gürültücü ve Kaba İnsanlar

Hayatında eline bir kitap alıp okumayan yaşayan insanlar eğitimsiz cahil boş konuşan insanlar çevresinde zannedilenden daha büyük zarar verirler . Böyle bir çevrede yaşayan çocukların kişilikleride onlara benzer . Bu insanlar yalnızca belirli insanlarla konuşabilir. Yalnızca onlarla iletişim kurabilirler .Konuştugu zaman boş konuşur cevrelerinden hep ilgi görme kendilerini önemli gösterme çabasına girerler . Bağırarak konuşurlar .Bu insanların arkadaşları ahbablarıda tıpkı kendileri gibi boş insanlardır ..Belirli bir düşünceye sahiptirler o düşüncenin dışına çıkmaktan korkarlar aykırı hareket eden dışlanir ,kendilerinden üstün gördükleri insanların yanında kibarlasirlar aslınında hiç olmadıkları biri gibi davranır sert ve kabaca hareketlerini gizlemeye çalışırlar .Örnegin doktor , hakim öğretmenin yanında kibar ve güzel konuşurlar onlar gibi olamayacakları için onları yalnızca taklit ederler .
Bu insanlar çevrelerine hep rahatsızlık verir.kendilerne benzemeyenleri ezer içlerine küçük düşürücü hareketlerle yalnızlığa iterek kendileri gibi yapmaya zorlarlar .Yalnız kalan kişi ya onlar gibi olmayı yada dışlanmayı seçmek zorundadır .Onlarla aynı çevrede aynı havayı koklayan insan doğru 'dürüst bir insan olsada bir süre sonra birtakım yanlışlara girer yada yanlışa itilir .Bu insanlar kişiliksiz karaktersiz boş konuşan ,dedikoducu yalan söyleyen güvenilmez insanlardır . Verdikleri sözde durmaz ,sır saklamaz küçük bir çıkar için kolayca adam satar adamı hemen harcarlar doğru dürüst insanlarda onların yanında harcanıp gider ,dürüst insanları sevmezler kendileri gibi yalancılıga iterler .Böyle insanlar gürültücü ve kabadır. Kendilerinden zayıf gördügü kimseleri ezerler ,fakiri sevmezler , parası bol olana değer verirler .Kendisinden güçlü gördüğü kişilere yapmadıkları cambazlık kalmaz. Tek çare bu insanlardan uzak kalarak , düzgün bir çevre doğru insanları bulup ayırd edebilmektir.Yoksa üzüm üzüme baka baka kararır misali dürüst insanda harcanıp gidecektir.
Ke

20 Eylül 2015 1-2 dakika 46 denemesi var.
Yorumlar