Hahhahhaaa Ya

Georges Polıtzer'in Felsefenin Temel İlkelerini bir kaç sayfa okuyup yıllar önce kapattım. O zamanlar Mısır Piramitlerini düşünüyordum. Kimine göre uzaylılar kimine göre binlerce köle inşa etmişlerdi. Bazı piramitlerin tepesinde Ateş Arabaları resimleri olduğuna göre uzaylılar olabilirlerdi.

İtalya'yı batıdan ayırmak,  Sol düşünceli bir devlet kurmak isteyip de bunu başaramayan Kızıl Tugaylar efkarlıdır çünkü son kalıntıları kalmıştır geride. Kızıl Tugaylı bir kadın şimdilerde yaşamıyordur her halde. Olan Aldo Moroya oldu. Bir arabanın bagajında şaşkındı gözleri...

Seneler önce bir kadın müşterim Roma Hava alanından çıktıktan sonra taksiye binmiş oteline gelene kadar taksiciyle biraz sohbet etmişler. Konu seçimlermiş. Taksicide  ki düşünceye bakın; Ülkeniz Türkiye Siyasiler için bir cennet. Maşallah siz hep diyorsunuz ya bir elleri yağda bir elleri balda bankalarda kurumlarda üniversitelerde...demiş ve ilave etmiş ben de sizin ülkenizde siyasetçi olmayı çok isterdim ama kadın aması demiş tadı olmazdı efendim çünkü insanların hesap sormadığı bir ülkeniz var... 

Düşünce deyince ciddi olmak lazım. Piramitin tepesinde sizler varsınız lafını duyunca gülümsedim ben de. Kendi kendime Marks' mış Georges' miş hepsi boş dedim.

Nostalji misin? Olacaksan Leh Valesa gibi ol...Onca mücadele ver. Derken 0.01 oyla siyasi kariyerime son verdim de....Hahhaaaa...




14 Haziran 2021 1-2 dakika 181 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar