Halüsinasyonlar

Halüsinasyonlarla yaşıyorum bazen.Mesela bir kitap oluyorum yapraklarında yeryüzü olan gökyüzüne ışınlayan.Ve Astronomide karşılığı bulunmayan bir yer,yüzyıl sonra hatta bin yıl sonra bu günü aynı şekilde yaşatan.Film şeridi gibi değil de bire bir aynı hayat,yani bu günkü teknolojiyle imkansız görünen aslında imkansız olmayan ikinci bir hayat...

Dedim ya "Halüsinasyonlarla yaşıyorum bu aralar." Bir roman oluyorum okuyucuların iç dünyasını okuyan.Gözlerin en çukur uçlarına dalıyorum.Her birinin abayrı bir yaşam hikayesini okuyorum.Kiminin hayatını kendimde buluyorum,kiminkisini ise apayrı kitaplarda....Ve öyle hikayaler okuyorum ki en büyük üstatların kaleme dökmediği türden.Her biri içinde patlamaya hazır bir volkan gibi.Gün gelecek tutuşacak ve dengeleri altüst edecek türden...

Hala beynimdeki halüsinasyonların etkisindeyim. Yeni bir icat edindim.Kanatsız küçücük ve kimsenin görmeyeceği cinsten,o kadar ufak.Beynimde yeryüzün neresi şekilenir ise oraya kanat açıyorum.Salise içerisinde oradayım.Bir anda hiç dışarı çıkamadığım bu şirin yerleşim yerinden dünyayı gezmek ne güzel!Çin mı desem,Amerika mı,Avrupa mı ya da şeytan üçgeni mi desem?Nereye gitmek istersem...

Bazen "işe gidiyorum" deyip çıkmam.Sonrada Venedik'te muhteşem tarihi binaların arasında KANO ile gezmem,RİO DE JANERİO'da dağ tepesinde büyüleyici manzarasının karşısında mest olmam,CANCUN'da masmavi denizde yüzmem,Mısır'da binlerce yıllık tarih kokan ABU SİMBEL'i gezmem,ANGEL ŞELALLESİ'yle bir fotoğraf çekmem,KIZ KULESİ'nde bir çay içmem,BURG ELTZ kalesinde etraftaki yemyeşil ağaçlarla bakışmam,MACCHU-PİCCHU'da dağlara kuş bakışından bakmam,ve akşam evimde olmam kadar güzel bir şey var mı?

Halüsinasyon olsa bile bu kadar güzel şeyleri yaşamam yazmaya değer,çünkü hayalleri olmayan insan başarının kapısını arayalamaz.Başarının ilk adımı hayal edip,o hayalin peşinden gitmektir.Şimdilik Halüsinasyonlar yaşıyorum.Gerçekleşmeyeceği ne malûm...

Abdulsamet İlgin


02 Haziran 2023 1-2 dakika 7 denemesi var.
Beğenenler (3)
Yorumlar