Havadan Sudan Spordan

"Yahu bu ne biçim başlık,böyle yazı mı olur?"demeyin çünkü 'iman varsa imkan vardır' anlayışıyla hayatta her şeyin olması mümkündür.

Türkiye bir deprem bölgesi ama depremi ne çabuk unuttuk?Deprem bilimci sayın Naci Görür:"50 binden fazla insanı bir gecede gömdüler,kimse istifa etmedi."demiş,doğru diyor hocam,siz hiç bir valinin,bir belediye başkanının ve milletvekilinin,bakanın istifa ettiğini duydunuz mu,duyamazsınız çünkü bu istifa etmek suçu kabullenmek demektir ve iktidar partisine olsun,muhalefet partisine olsun zarar verecektir.

Peki gündemde neler var:

*Halil Umut Meler'e saldıran Faruk Koca'nın tahliye edilmesi.

*Dilan Polat.

*Kocasının yanında sosyal medyada soyunan türbanlı kadın.

*Ankara ve İstanbul'da belediye başkan adayları kim olacak,el değiştirecek mi?

*Enflasyona ezdirmeyeceğiz diyerek açıklanan asgari ücret.

Spor,sonuç odaklıdır,kazandığınız zaman sorun yoktur ancak kaybettiğiniz zaman fişekleri üzerinize çekersiniz.Derbide takımlara ve oyunculara yakışır bir oyun çıkmadı ne yazık ki,penaltı var mıydı,yok muydu bu konuşuldu haftalardır.

Süper Kupa finali Türkiye'de oynansa ve tüm gelirleri depremzelere bağışlansaydı olmaz mıydı?

28 Aralık 2023 1-2 dakika 124 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar