Hayalet

Sizinde varmidir. ? pesinizden hic ayrilmayan, gölgeniz gibi, ayak seslerini hep duydugunuz, nefesini ensenizde hissettiginiz bir hayaletiniz, varmidir. ? Benim cocuklugumdan bu yana, icli- disli, hasir- nesir oldugum, artik eskisi gibi sorun haline getirmedigim bir hayaletim var. yürürken, takir takir cikardigi ayak seslerinden dolayi o na ben ,tahta bacak diyorum. bu hayalet beni, yasadigim ve düsledigim dünyaya baglayan bir baglanti adeta. daha cok da sürekli düsledigim dünyaya ceken bir baglanti. o nu benim icin dayanilmaz kilan güclü bir his var icimde, yoksa coktan kurtulmustum ondan. ne zaman yasamin gerceklerine pencerelerimi aralasam, güzel bir hayat istesem, güzel bir gelecek icin kollari sivasam, iyi giyinsem, bir cok degisik yeri gezip, görmek istesem, lezzetli yemekler yemege kalksam takir takir cikardigi ayak seslerinden tanirim onu . gecip karsima alayli alayli siritir. genemi bana, hayallerine ihanet edeceksin der. insanlarin bunca yasadigi acilari görmezden mi geleceksin. her seyin yolunda oldugunu nasil düsünebilirsin. kendini bu kadar ucuz nasil birakabilirsin. der...........
Tahta bacak, öylesine büyüleyici, etkileyicidirki bazen karsi konulmaz olur. aylarca elimi etegimi cekerim her seyden. inzivaya cekilmis gibi, ruhumun derinliklerine gömülürüm. yasamin sert tokadi suratimda patlayana kadar sürer bu. benim bir ailem var, cocugum var, evim var, hazirlamam gereken bir gelecek var, giderler, ihtiyaclar var calismaya devam etmeliyim, kosusturmaliyim. hizla silkinerek cikiyorum sokaga, müthis bir tempo, müthis bir hirs, tüm imkansizlari basarabilecegime inaniyorum o an . uzun bir süre tahta bacagin ziyaret girisimlerine hep olumsuz cevap veriyorum. kapiyi acmiyorum ona. son dönemlerde bana iyi gelmedigini söyledigim icin , biraz kirildi sanirim ..........................
Eskiden benden bu kadar tedirgin olmazdin, benimle hep görüsmek, konusmak isterdin. cok iyi iki dosttuk, iki iyi birer cocuk. ne oldu sana böyle diyordu.....
Benim bir kizim var artik, ben cocuk degilim ,hayallerini gerceklestirmesine yardim etmem gereken bir kizim var. ne olur darilma, anla beni.
Ya senin hayallerin !
Kim bilir belkide , kizimin hayallerinde bir yer bulur kendine. ama sunu sana itiraf etmeliyim..... hayat cok gercek, ama anlamli olan sensin., hayat seninle daha bir anlamli, yasanilir oluyor . buna inan sevgili dosttum, kendine iyi bak, hoscakal

28 Aralık 2010 1-2 dakika 21 denemesi var.
Yorumlar