Hayalinin Gerçeğe Dönüşmesi Dileğiyle

Hayalinin Gerçeğe Dönüşmesi Dileğiyle

Hayallerin.., vizyonların.., hedeflerin varsa eğer, bunları olmayanlara sakın söyleme. Saniyeler içinde, onlara asla ulaşamayacağına dair sana binlerce neden verecekler. Rüya görmeye başladığında, hızla cesaret kırıcı hale gelebilir.

Hayallerin.., vizyonların.., hedeflerin varsa eğer, bunları hayatta iyi bir şey görmeyenlere asla söyleme. Seni anlamayacaklar, ciddiye almayacaklar ve henüz eyerde değilsen..., sert sözlerinden hayallerin “sabun köpüğü” gibi patlayabilir.

Hayallerin.., vizyonların.., hedeflerin varsa eğer, bunları sahip olanlara, hayallerine çoktan yaklaşmış veya gerçekleştirmiş olabileceklere mutlaka söyle. Seni alıp götürecekler seni heyecanlandıracaklar.......

Sana, hayalleri nasıl gerçeğe dönüştüreceğini gösterecekler.......

Böylece şüphelerini kaybedeceksin,

kendine inanmayı öğreneceksin ve her şeyi yapabileceğini hatırlayacaksın.

Diğerlerinin..., “““seni””” aşağılamalarına izin verme, seni, kendi negatif derinliklerine çekmelerine izin verme.

Hayallerini mahvetmenlerine sakın izin verme.

O kadar çok şey başardın.., şimdi tam hasat zamanı......

Git... kendi geleceğin için git.

Git... kendi yoluna devam git.

Git... kendi hayalinin peşinden git.

Git... hayalindeki cennetine.

Hayalinin gerçeğe dönüşmesi dileğiyle...

17 Kasım 2022 1-2 dakika 43 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar