Hayat

hayatta bir şeyler yaşadın ama bitti. bir şeyleri yaşadıgın için yaşama lutfunda bulundugun için mutlu olup kendini şanslı mı hissedersin yoksa bittiği için hayatının bir döneminde vardı nefesin ilacın herşeyin hayatı kılan tek şeydi bittiği için allah'a isyan mı edersin? ben kararsız kaldım mutlu mu olurdum isyan mı ederdim ama kaybetmek kadar yenilmek kadar kötü bir şey var mı?ama illa bir karar verecek olsaydımbir süre sonra bitse bile yaşadığım için kendimi mutlu hissederdim ha diyeceksiniz ki kaybettin artık senin değil hayatında yok buna isyan edilmez mi?isyan edilir hemde çok güzel isyan edilir ama ne kadar isyan etsende ağlasanda kendini üzsende o yaşandı ve bitti.o yaşanılan günler aylar hatta seneler anısına yaşadığım için kendimi mutlu ederdim. hem yaşandığında çok güzeldi değil mi ne isyan vardı ne de yalvarış peki bittiğinde ne değişti. sen kendinden emin ol yaptıklarından yaşadıklarından herşeyden... şimdi belki isyan etmeyeceksin ama birazda olsa farkında olmadan kendini üzeceksin. geriye dalıp dalıp gideceksin kalabalıklar içinde yalnız kalacaksın.ama şunu unutma ayağın taşa takılır dengen sarsılır en kötü ihtimal belki de düşersin ama sende bilirsin ki düştüğünde geri kalkacaksın. bunları yaşasan bile hiç isyan etme Allah isyan edilmesini sevmez.yaşanılan ve yaşadığın herşeyin bir nedeni var ve Allah herkese kaldırabileceği ağırlıkta zorluk verir bunu da unutma. şimdi yüreğini rahatlat bak bu güneş senin için doğdu günaydın meleğim...

22 Aralık 2009 1-2 dakika 3 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (1)