Hayat dediğimiz nedirki...

Hayat dediğimiz nedirki...
Hayat dediğimiz bir yoldur en engellisinden...hayat dediğimiz inişli çıkışlı bir yokuştur dönüşü olmayan...Hayat dediğimiz doğmak , büyümek ve ölmektir.Hayat dediğimiz şey sadece 3 kelimedir.Doğarız , Büyürüz ve.....Ve en son noktadır ölüm.Hayatta yanında sevdiğin kişi el ele aşarsın engelleri..Ama bazı anlar vardırki sevdiğin yol ayrımında engelli yola iter seni.. Kendisi diğer yolu takip eder.Yolda bir sürü aşk yaşar ama bazen en sonunda bu iki yol yine birleşir...Devam ederler birlikte engelleri aşarak yollarına...Gözleri birbirinden başka kimseyi görmez.Yol ayrımlarında en engelli yolları birlikte aşarlar..İişte İşte bu....AŞK...dır.En zor anında sevdiğinin yanında olmaktır.Sonsuza kadar birbirini sevmektir.İşte aşk budur...
Hayat asıl konumuz tabiki...
Hayata gelirsek engebeli , inişli çıkışlı dönüşü olmayan bir yoldur...En güzel şeyleri veyahut en kötü anları yaşarsın kimi zaman kaybeder kimi zaman kaybeder kimi zaman kazanırsın...Hayat bu belli olmas.Hayatın aslında bir tanımı yoktur.. Herkes bildiğini istediğini yaşamaya çalışır.Bazıları gerçekleşir bazıları.....Hayat dediğimiz nedirki...Hiç düşündünüzmü Hayat dediğimiz nedir!....Şimdi biraz düşünün sizce hayat nedir?Hayat neye benzer???

01 Mayıs 2009 1-2 dakika 1 denemesi var.
Yorumlar