Hayatın Bana Öğrettikleri

sevmeyi öğrendim aşk nedir onu tattım. senin gözlerinde ölmeyi öğrendim.
seni birçok insanın kıskandığını çekemediğini bunun içinde taktir edilmemeyi öğrendim.
şiirleri öğrendim ama kaybolan şiirlerimi.
bir kişi birşeyi yapmaya başlarsa onun senin yerini alabileceğini öğrendim.
anneler ve babalarda yalancı olabildiklerini öğrendim.
sevmiyorum desemde gözlerimin aslında herşeyi fısıldadığını öğrendim.
kaçmanın çözüm olmadığını herşeye kalıp savaşmak gerektiğii öğrendim.
doğru dürüst yaşayanların kurrallara uyanların aslında sevilmediğini öğrendim.
aslında sevilmediğimi sadece dışarıdsn öyle gösterildiğini ama gerçek dostlarımın daimi yanımda olacağını öğrendim
sevggilimden ayrıldıktan sonra onun şefkatini özleyeceğimi hatta yine onun kollarına yaslanıp herşeyi unutmayı daha çok özleyeceğimi öğrendim.
güven sağlamanın kolay olmadığını ama yıkmanın 1 dk olduğunu öğrendim.
ders çalışmak aslında çok zevkli olduğunu hatta senn taktir görmeni sağlayacağını öğrendim
bir insan beyninde bitirdiği zaman bazı şeyleri onu birdaha yapmayacağını öğrendim
ilk önce kendine bir söz vermenin herşeyden üstün olduğunu öğrendim
bir insanı karşılıksız sevmenin pahabiçilemez olduğunu öğrendim.
yazmanın en güzel şey olduğunu ne kadar taktir edilmezsen et günün birinde en azından tatlı bir anı olarak çocuklarına anlatabileceğini öğrendim
öğretmenlerimi sevmeyi kırmamyı öğrendim onlara peşin hüküm vermemeyi onlarında hataları olacağını ama hatasını anladıysa af etmek gerektiğini öğrendim.
dünyanın aslında birçok derdinin olduğunu ama küçük bir tebessümle birçok şeyi şah mat edebileceğini öğrendim.
basit bir piyon olarak oyuna başladığını insanın oradan şaha yükseldiğini bunun kendi elinde olduğunu öğrendim.
piyon bile bir oyun için önemli olduğunu öğrendim.
aslında taktir edilmenin Dünyadaki en güzel şey olduğunu öğrendim.
verilen sözler tutulunca haklı çıkacağını öğrendim.
SEVGİnin hele hele karşılıksız sevginin (eğer karşındakie gerçekten seni seviyorsa) herşeyden üstün olduğunu öğrendim.
herşeyi öğrenmediğimi öğrendim.
bir öğretmenimin dediği gibi
"o zaman benden daha çok öğrenecek şeyin var " sözünü hayat gayem olduğunu öğrendim.

20 Nisan 2009 2-3 dakika 76 denemesi var.
Yorumlar