Hepimiz Ölüyoruz Ama

-- Hepimiz demek zorundayım, çünkü işi bencilliğe vurabiliyoruz. 'Biz'in dışında yer aldığımızı varsayıyoruz. Kendimizi ayrı tutma hevesindeyiz. İnsanın her zaman birlikte öldüğünü gözden kaçırıyoruz. Ölenin her zaman 'biz' olduğunu fark edemiyoruz...

- Halbuki hepimiz birlikte ölüyoruz ama bunun farkında değiliz ta ki sıra kendimize gelene kadar öyle değil mi! Peki nasıl ölüyoruz kendi kendimizi öldürüyoruz ya da öldürenlere seyirci kalıyoruz işin en acı yanı da gelecek nesillerimizi gelmeden öldürüyoruz sonrada ağıtlar yakıyoruz, Tarımı hayvancılığı bitirerek öldürüyoruz gelmeden gelecek nesilleri çevreyi kirletiyoruz
Kirletenlere göz yumuyoruz bunu ne için yapıyoruz başkası yaşasın bizde yok olalım diye bunun adına da hoş görü diye biliyoruz ya da öyle dedirtiyorlar Şeker pancarını mısır şurubuna tercih etmemiz isteniyor bilerek ya da bilmeyerek bizlerde buna seyirci kalıyoruz İşte dünya sağlık örgütleri ‘' Gedeolu ‘' yiyecekleri yasaklamasına rağmen bizler sessiz sedasız yiyoruz ya da bizlere zorunlu olarak yediriyorlar işte gelecek nesillerimizi birileri yaşasın diye ölümüne seyirci kalıyoruz Bunun adına da yenilik diyerek bazı sözde toplum mühendisleri aracılığı ile yapılıyor

İnsanları toplumları kandırmak için yetiştirilmiş bazı laf ve söz cambazları aracılığı ile birileri rahat yaşasın ve daha çok kazansın diye insanlığı yok ediyorlar ve de ediyoruz. İnsanların ekonomik alım güçlerini yok ederek hileli zorunlu tüketim mallarının tüketmeye mecbur ediyorlar sağlığını kaybeden insanlar küresel ilaç firmalarının bağımlı müşterisi haline getiriliyor bu yapılanların bazılarına dur diye bilecekken dahi birilerinin daha fazla kazanması için sessiz sedasız yaşarken ölümümüzü seyrediyoruz.

-- Geçmişte toplum olmayı başararak insanlığı oluşturmuştuk, ben yanılgısıyla da yok ettik. Başkalarına göre yaşıyoruz ama başkaları yakında yok olacak. Tabi toplumsal canlılar olan insanlar başkası olmadan yaşayamayacak işte hepimiz ölüyoruz..
03 Mart 2018

03 Mart 2018 1-2 dakika 61 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (4)
  • Helal sertifikası verenler utanır mı acaba?

    -- Rafine beyaz veya kahverengi şekere “helal sertifikası” verildiği, şeker fabrikalarının ise reklamları ve ambalajlarında “yüzde 100 doğal” ve “helal” ibarelerini kullandığı görülüyor.

    İnsanı zehirleyen maddelerin eklendiği şekere sözde “helal sertifikası” verilmesi, Gıda Hareketinin itirazlarında ne kadar haklı olduğunu bir kez daha gözler önüne serdi. Öte yandan insanları zehirleyen 6-7 maddenin eklendiği ve dolayısıyla zehre dönüşen ‘yasal uyuşturucu ve zehir' şekerin “yüzde 100 doğal” yalanıyla pazarlanması ise başka bir garabet olarak karşımızda duruyor.

  • Şiir kolik aileme teşekkürler bu deneme yazımı dünden incilere layık görmelerinden dolayı saygılarımla.

  • 6 yıl önce

    Çok doğru tespitler Muammer bey insanın insana yaptığını başka canlılar yapmıyor birbirine

    Kutlarım günün yazısınıud83eudd20

  • -- Sayın Sermin bey değerli yorumunuz için teşekkürler hayırlı akşamlar.