Hırsızlar ve sen

Hırsızlarla senin aranda ki tek fark senin kalbimi çalmış olman. Suçlusun kalbimi aldın suçluyum sen sevmekle cezayı ben çekiyorum. Her gece titreye titreye ağlıyorum. Sen çok uzakta güneşe gülüyorsun bense aya karşı ağlıyorum. Sevmek suç olmadı hiçbir zaman bu dünya da ama bir kalbi alıp ta uzaklara gitmek suç olsa gerek, dönmeyeceksin belki gittiğin yerden başkasını seveceksin hatta ama ben hep aynı yerde seni bekliyor olucam. Yağmurlar yağacak kar taneleri üstüme düşecek hasta olucam ama seni beklemekten vazgeçmicem. Döndüğünde seni gözlerinde, saçlarından ve kokundan tanıyacağım. Sen unutmuş olursun beni belki, sen sen yok musun sen ansızın kalbimi çalan bir gülümsemeyle tam hayatta ki limanı buldum derken gemi mi batıran, bulutların arkasında ki güneş gibi umut verip kaybolan, sen güzeldin hak ediyordun da ya ben neyi hak ediyorum. Ah güzel kız ah neden neden güzelsin bu kadar. Hayat ya sen niye acımasızsın bu kadar, sebebi ne sevilmek hakkım değil mi yeryüzün de mutlu olmak güneşle beraber uyanıp hayata yeniden başlamak. Bu benim kaderimmiş mi demeliyim. Kimi sever sevilir ama ben onlardan değilim sadece sevip karşılık göremeyenlerdenim.

08 Aralık 2008 1-2 dakika 7 denemesi var.
Yorumlar