Hoo İnsandanşlarım Hoo 2

Merhaba elektirikten kayanlar, ekrana konanlar, nasılsınız, iyisiniz, selam kelam acele cevap gönderin ışık hızında he mi... Yav he he..

Bu gecelerde rüyalarımı daha doğrusu kabuslarımı meşgul eden şey; asmak kökünden gelen kırk haramiler misali asmak kesmek kelle uçurmak mücibince Tanrı rızası gözeterek kılavyeyle sohbet etmek.

Kursun darağacını Atsız Ata, bir Necip bir de Nazım asalım.

Çağırın gelsin Şair Eşref, bir torpilli kaymakam bir de siyasi vali asalım.

Olmaz derseniz çağırın Yunus Emreyi, Cebraili sağ tarafa, Mikaili sol tarafa asalım.

Unutmak olmaz Ömer Hayyamı, bir Katolik bir de Sünni asalım.

Asmak az gelir derseniz, Türkü Kürdü bir ahşap eve hapsedip yakalım.

Selam verirse geçerken Fuzuli, iki Mecnun iki de Leyla asalım.

Arşimend ile kaldırıp su dağlarını bir kaç transatlantik bir kaç da insan ticareti yapan lord dük düşeş asalım.

Nerede kaldı Hacivat ile Karagözüm, bir sultan bir çok şehzade dört beş de harem sultanı asalım.

Duymadık demeyin Da Vinciyi, bir Venedik kabadayısı, üç de Floransadan Medici asalım.

Aldınız mı haberi Ozan Ariften, biraz cahil ülkücü biraz da cahil komünist asalım.

Nerde kaldı Azmi, İki Allah üç Tanrı beş de arşı ala sakini asalım, Ra ya da Şiva olabilir, karar sizin dostlarım.

Bitmez mi asılacak, tamam kabul, çağırın gelsin Kazak Abdalı, altı saraylı, yedi kaleli, sekiz de haremli asalım.

Kaygusuzu öksüz mü sandınız, molla, şeyh, arif, derviş kim varsa asalım.

Nasıl ki çeker Sultanın hatalarının bedelini evlad u iyali, bilirsiniz affetmez Hasan Dede, iki sübyan, dört hatun, doksan dokuz damat asalım.

Şeyh Bedreddin seslenir benim başım kel mi diye, verin ona da iki dar ağacı, asalım üç harici beş dahili maaş alan bürokratları.

Unutmadım seni Mahzuni Baba, Arabın Farsın Frenkin Rusun kabadayılarını da  senin için asalım.

Üzülmesin Nerval  hani benim darağacım deyü, onun için de üç düşeş beş dük altı da rüşvetçi komutan asalım.

Victor Hugo uyanmış bu saatte ne bu gürültü diye, yok mu asılacak uyuşturucu kadın yetim öksüz kaçakçısı, mafya, kör sağır olmuş savcı onları da asalım.

Dedem Korkut indirdi enseme ne yapıyorsun bre deyü, anlattım hak verdi, dedi ki; Saray soytarısı, tarikat levazımcısı, üç beş de 100lerce tır sahibi asalım bre can dedi. Hay hay dedim, asalım..

Kalktı göç eyleyip geldi Dadaloğlu dedi ki, iki Nakşibendi üç de Kadiri asalım.

Kaldı mı günümüzde şair ozan, kaldıysa biraz etöcü biraz fetöcü biraz biraz da çetöcü asalım.

Asgari ücret 3 bin Tl olmamışken odası yüz bin liralık otellerde tatil yapan hakim savcı asalım.

Asalım dostlarım ne kadar bunak varsa ülkemizde, eskiden kalmış Y ve Z kuşaklarını kendine benzetmek isteyen eski kuşak soytarı, hırsız, rüşvetçi, torpilli, adam kayırmacı ne kadar varsa asalım.

Derim merin kim ne anlıyorsa, fakir Türk çocuklarını asker diye, fakir kürt çocuklarını terörist diye birbirine kırdıran kim varsa Mitçi, derin devletçi, derin Pkkcı, derin İşidçi kim ise  derin vekil, derin başkan, başkan yardımcısı derin müdür derin bürokrat kim varsa asalım.

Mevlana geldi selam verdi ne oluyor ey can dedi, kusura bakma üstad dedim, bir Mevlana bir de Şems asalım çık dedim darağacına, hay hay dedi çıkalım. vurdum tekmeyi tabureye... 

Ne varsa asıyorum kötülüğe, çirkinliğe ait kim varsa arada kaynıyor amma ...

Kan deryası içinde uyanmışım, yastık, atlet terden sırılsıklam olmuş...

Dünkü rüya çok kötüydü, bugünkü biraz da iyi, sadece asmakla yetindik. Dün kılıç, çakı, bıçak, el bombası, top, makineli tüfek, diş, tırnak, diz, kafa dalıyordum... 

Z kuşağı umudunu kesmiş ülkemden, onların önünü açmak için Y olarak biraz asmak mı lazım eski bunaklardan acep diye düşündüm biraz da... Şimdi çıkar bir kaç ukala da ders ve öğüt vermeye kalkar.. İyisi mi bir soğuk içeyim bir de kafamı soğuk suyla yıkayayım... 

Zaten ancak kötülerle mücadeleyi rüyamızda yaparız.. 

Bir resim gördüm internette, diyordu ki, elinde su hortumu herkesin üzeri bok olmuş, dışarı çıkın ülkeyi temizleyelim diyordu ali veli kırk dokuz ellilik cin ali...

Biraz rahatladım, tekrar uyumaya vardım, bakalım Mete Handan, Timura,  Atatürkten, Cengiz Hana... kimler ziyaret edecek rüyalarımı..

Tanrı veya Allah veya Şiva veya Ra kim duyuyorsa tövbe edecek mafyalara bile ayağına taş değmesin diye dua eder hale geldik. İtalyada temiz eller operasyonunu savcılar yapıyordu, bizim ülkemizin kaderine bak ya temiz eller operasyonunu mafya başlatıyor. Bir de demeyin biz izlemedik deyü... Kabus musun ey eski kuşak hukuk bilmez kör cahiller. Ekranların maaşlı soytarılarını da asmayı unuttuk amma.. Onları da başka rüya da asarız belki kim bilir...

Tatlı rüyalar efendim.

En sevdiklerinize emanet olun.

İyileri dürüstleri mazlumları kırmayın incitmeyin..

10 Haziran 2021 4-5 dakika 192 denemesi var.
Yorumlar