hoş geldiniz

Hoş geldiniz
Dostlar , şairler, arkadaşlar , yoldaşlar, şoförler,anneler, babalar, terziler,manavlar,bakallar, çakallar, simsarlar, maliyeciler,sigortacılar, kasaplar, ..........hoş geldiniz. Hoş geldiniz antiseministler, yorgun demokratlar, çizgisi belli olmayan sosyalistler, milliyetçilik altında söz de dini savunanlar, hazır cevapçılar, sevmesini bilmeyenler, sevipte ağlayanlar, ayrılıpta hüzünlenenler, platonik aşıklar, dedikoducular, dünyadan haberi olmayanlar, yolda yürümesini bilmeyenler, içipte sarhoş olanlar, sigara kullanıpta içmesini bilmeyenler, sınav zamanı aslan gibi sinirlenip kükreyenler hoş geldiniz.



Savcılar, hakimler, avukatlar, muhasebeciler(günaha merhem sürenler), suratı asık iş adamları, sevimli sokak satıcıları, dertli devlet memurları(öğretmenler), herkesi koynuna alıp herkesi memnum etmeyen hayat kadınları, gömlek değiştirir gibi kadın değiştiren erkekler, düşük bel pantolon giyenler ve giymeyenler, göbeklerini ortalığa saçanlar, masumca günah işleyenler, iyilik edipte söyleyenler, mahkeme de hep suçsuzum diyen mahkumlar, ellerinde telsizleri hiç bırakmayan polisler hoş geldiniz. Gürültü yapan çocuklar, sopayla çocuk kovalayan anneler, sokağa tüküren yaşlılar, kapkaççılar, sokak arasındaki tinerciler, nikahsız el ele tutuşanlar, çocuk yapma gereği duymayan; köpek edinen kadınlar, aldatanlar, aldatılanlar, kırsal alandan gelip şehirde alay konusu edilenler, hayatı evcilik oyunu sananlar, bir baltaya sap olmayanlar, iki gönül bir olunca;damlaya damlaya göl olur diyenler, harcamalar, harcananlar, cana yakın olanlar, candan olmayanlar, kusuru olanlar hoş geldiniz.


Sürekli siyaset konuşanlar; Kürt dosyası diyenler, Kürt sorunu diyenler, barışı isteyenler, barışı istemeyenler, Ermeni soykırımı var mı? Diyenler, Müslümanım diyenler, ibadetin kıblesini Ankara'ya yöneltenler, mayınları biz temizlemiyoruz(TSK) diyenler, mayınların temizlemesini İsrail'e(Hükümet) verecekler, mayınları Ergenekon temizlesin diyorum, AB' ye girince soğan yemeyeceğiz diyenler, AB'ye girince serbest giriş-çıkışlar olacak diyenler, AB'ye yaklaşıyoruz çünkü demokrasi biz de işlemeye başladı diyenler, gözü öğrencilerin üç kuruşluk bursunda olan particiler, maliyenin 3/2 sini eğitim yerine orduya aktaranlar, adam gibi adam olanlar, hoş geldiniz.


Hoş geldiniz sefalar getirdiniz de, dünya ya ne verdiniz de , dünyadakilerden ne istiyorsunuz?
Bazen çok hoş geliyorsunuz, bazen de çok boş.........yine de hoş geldiniz....

Mustafa ORMAN

25 Temmuz 2009 1-2 dakika 4 denemesi var.
Yorumlar