İçtim Bu Gece Şerefsizliğine

Yine gecenin karanlığındayım.Bu gece her şey çok farklı.Hiç bir karanlık,hiçbir gün'm bukadar acıtmamıştı canımı.Çok acılar cektirmiştin ama bugün hepsinden farklı bir acı cektirttin.Ağlamıyorum.Kendimi okadar çok sıkıyorum ki ağladığımda tekrar sana aşık olmaktan korkuyordum.
Gün gectikce daha çok anlıyorum sende ki değişimi.Hani cift karakter derler Ya o misal seninkide..
Bu gece İçtim onca gecen zamana.Bu gece tekrar günaha girdim senin İçin.Adını zikreder Oldum her gece.
Bu gece şerefsizliğine içtim be sevgili.Dedim ya bu gece farklı bir acım var.Farklı bir hüzün sesim var.
Bende ki sevgiyi hak ettiğine inanıyomuusn sen? Sakın ha şuan ki sevgiline bana yaptığını yapma.
Ben beddua etmem ama onlar eder.Ben hala sana kıyamıyorum ki.Nekadar sala-ğım değil mi?
Yada çok aşığım.Hangisini kullanmak istersen onu kullan sen.
Ama bu can acı cetikce mutlu olacağını zannetme.Ben affederim ama Yukarda ki bu acı cektirdiğini affetmez.
Dilerim yaşatmaz.

O sevemez benim seni sevdiğim kadar. Hatırlıyomusun gülüşlerini sayıyordum.Gülüşünü ne çok seviyordum oysa ki.
O bakar gözlerine,O öper dudaklarını,O sarılır sana en yakından,O tutar ellerini.
Ama hiçbir zaman benim seni sevdiğim kadar sevemez hiçbir zaman.
Aşk yan yana olmak değildir be sevgili.Aşk uzakta bile olsa öleceğini bile bile sevmektir.O acıyı en tatlı şekilde yaşamaktır.
İçiyorum Bu gece.Kendimi savuruyorum bilincsizce etrafa.
Düş sokağında dolaşıyorum kimim ben bilmeden.
Ne akıl bıraktın ne sevgi.Ne umut bıraktın nede yaşama hevesi.
Değmiyo be sevgili onca yaşananlara.Değmiyo.
Aşk el ele göz göze değildi.Ben hayallerimde baktım gözlerine..

Derler ya üzülme diye.Çevreme kulağımı kapattım.Dinlemiyorum kimseyi.Ha zannetme ki gidişine üzülüyorum.Gecen zamana üzülüyorum,hayallerime üzülüyorum.

Gidişinle kendini öldürdün.Kendini yalnız,sevgisiz bıraktın.Ben yine sevdiklerimle bir aradayım.
Ya sen..?
Acıyorum sana acıyorum...
Zamana,kaybolan hayallerime sana acıyorum.

24 Temmuz 2011 1-2 dakika 1 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (1)
  • 12 yıl önce

    gerçeği, gerçek sevgiyi unutmamalıyız dileğimle. sevmeyi bilmeyenler gelip geçer. insan ne ararsa onu bulur. beklemeyi bilmek gerek. sabır ve arınma sağlıklı geleceğe umut kaybedilmemeli saygılarımla