İhanet...

İhanet tek taraflı mıdır? Yada varmıdır? Aslında ihanet nedir?
Aldatmak mı, aldatılmak mı? Yoksa unutmak mı? Asıl ihanet kalpte bitmek bence...
Aldatılmışsan zaten o kişinin kalbinde çoktan ölmüşsündür. Eğer aldatmışsanda başka biriyle o senin için değerini yitirmiştir... artık sayfa dolusu anlatamazsın onu, aklına her geldiğinde yığınlarca boş sayfa dolar önün...
Satır aralarına sinmiş onlarca koku. İhanetin kalıntıları ya da... Bakarmıydın tekrar yüzüne sorusu sorulsa bana... boş bakışlar, ve sukunet alırdı yerini gülüşlerin... "yaparsa bende mi bir eksiklik var dı yada onda mı bir istek? " aklıma bu soru takılırdı... hayır yüzüne bakmam desemde şu anda baktığım ne o zaman. ihanetin tam kendisi aslında... benim ellerimi tutarken birinin koynuna girmiş olması ... beni en çok yakan bu değildi beni en çok yakan hatta eriten şey o kişiyi seçmesi, beni yarı yolda bırakması...
ben ona dünyaları sunmuştum kirli avuçlarımda oysa başka kollarda sabahladı kaşarları seçti... bir kaşar için terkedip gitti...
İHANET aşkı öldüren, mutlukları emen, evlilikleri bitiren şey... ihanet kalpte ölmenin tam kendisi... Tek taraflı vazgeçmek... Karşındaki yarı yolda zalimce bırakmak... Aslında ihanette önemli olan kimle ne şekilde ya da neden yaptığı değil SEVGİnin az gelmesinin nedeni ne, bir insanı kalpte öldürmek bu kadar mı kolay? Üzerimde kalan bu ağır kalıntılar, kirler , paslar zamanla kaybolur belki ama yüreğimdeki bu derin sancı işte bitmeyecek gibi görünüyor...
Şimdi tek kişilik trübinimde oturup izleyeceğim geleceği... Kirli avuçlarla yaklaşma başka birine ,sunma kirli sevdanı ve özürünü kabul etmemi bekleme sakın... yüreğinde öldürerek en büyük sadakatsizliği, en büyük kötülüğü yaptın bana en büyük acıyı tattım o dudaklarında...
İHANET bizi bitiren değil seni ölüme bıraktığım nokta... Artık avuçlarımda aşkı değil nefreti sunacağım sana... Git uzaklara yoksa ben ölümü seçerim gelecekteki hayatımda... Başka dudaklarsa sana tatlı gelen, başka else seni ısıtan, kaşarlarsa gerçek seni sevenler o zaman sen oralara layıksın... benim kalbime değil...
Hem kalbinde öldüğümü hem de sevgimin az olduğunu bilmiyordum... bilmiş oldum... önümdeki uzun gelecek yolu beni bekler... ben yolcu başka kollar hancı ...

26 Ocak 2010 2-3 dakika 76 denemesi var.
Yorumlar (1)
  • 14 yıl önce

    Sevgilinin bir eli bile ısıtmıyorsa yüreği avuçlarındaki paklığı göremiyorsa gözleri lanet olsun bu sevgiliye.Gitsin ellerin olsun ve bilsinki o da bu yüreğe layık değil! Denemeni yürekten okudum teşekkürler..!👍