İki Çiçek / Karalama Yazılarım

İki Çiçek / Karalama Yazılarım

..iki çiçek..sen ve ben , sadece ve yalnız başka hiç bir çiçek açmayacak , sen ve ben hikayemiz üm çiçekleri temsil edecek .. ..yağmursuz bir sabaha uyanmak daha artırdı yalnızlığımı ..ve sen yoksun nedense.. ..yüzyıllardır hiç eskimeyen biricik kelime gibi sürekli geziniyor aşk ruhumuzun derinliklerinde..hiç susmayan sevgin gezinir durur düş dünyamda..soğuk çok soğuk ve puslu bir hava kar beyazı alıp arkasına en şiddetiyle soğuk bir gün .. böyle bir günde hasreti çekilmez mi gün ışığının .. gün ışığım neredesin ne hallerdesin hangi sahillere vurdun yine ve hangi gökyüzü saklıyor seni..yazılmayan hiç bir şey kaldı mı ? aşk hakkında daha ne çok güzel sözler yazılmadı kesinlikle.. ..kötü haber kötü değil mi ? ayrılık haberi ölüm kadar acı ve ağır bir duygu .. .herkesi ağlıyor gördüm kimse mutlu değil sokaklarda ...mutluluk bu kadar zor mu ? ..neden en kolayını değil de en zor olanı seçer insan ve mutsuz olmayı başarır.. ne çok huzursuzluk ve mutsuzluk yaşanıyor hayatta şu modern kent ortamında.. yağmur yağıyor hiç dinmeksizin hiç durmaksızın ..akşam başlayan soğuk artarak kutup soğukluklarına döndü çok üşüyor olmalısın nerelerdesin? Kendimden çok seni düşünüyor olmam mutlu ediyor beni ..bu kar bu beyaz tam bir aşk duygusu gelinlik giyinmiş gibi kar beyaz kuşanmışlık içinde bir güzel şehir .. neden olmasın seninle yağmurda yürümek , koşar görünmek , yağmurun dinmesini beklemek ve ilk sen gör gökkuşağını bana sen göster sonra.. ..şimdi kar yağıyor yollar kapandı kar beyaz bir dünya veya kar çölü ne yöne baksam bir başıma kalmış gözlerle sensizliğin yokluğu daha ağır..yüzünün birden güle dönmesine sebep olan hissi gün boyu düşündüm hangi hatıra güzelleştirdi seni .. ah sen ol hayatımda hemen şimdi ..hemen şimdi..ne güzel bir akşam yaşanırdı ve ne heyecan fırtınası şehrin caddelerinde ışıklı bulvarlarında gezmek...senden önce şehrin en güzel insanlarını tanıdım bilgi tecrübeli güven çehreli .. yeryüzünün insan proplemlerini konuşuyoruz zaman zaman, her insan eyüp sultan hissediyor olsa ne fetihler yaşanırdı diyor içimizden biri …çağ açıp kapıyormuş gibi veya yaşanan bir hicret bilinci içinde olsa insanlar , kalplerden ve toplumdan kötülükler kovulurdu .. kendi kalbimizde fethe erebilirsek toplumda da fetihlere yol açar bizde bir fatih oluruz, nice fetheden yürekler nice feth olunan yürekler gibi.. ..ah ömrümüzün yolları her zaman bahar çiçekleri ile ve mavi-yeşil sular ile çevrili olsa..dikenli yollar her zaman var olacak ama dikenlerin etrafını dolaşmayı bilmek gerek .. ..soylu ruhuna rastlamamış olsaydım bu yalan dünyanın dayanılmaz acılarına katlanmayı düşünmezdim alır azığımı düşerdim yollara.. ..bu yeryüzü , bu dünyanın insanı iseniz mutlu olmayı çok beklersiniz belki asgari düzeyde yakalayabilir mutluluk oyunları oynayabilirsiniz ..ancak mutlak mutluluğun yeri burası değil bu hayat sonrasıdır derseniz bunu mutlaka göreceksiniz ve ölümsüz olan sürekli devam edecek mutluluk sıkıcı da olmayacaktır ..eğer sabreder iyilerden olursan..ah senin o içli buruk boynu bükük dalgın derin kalışın ve gözlerinin yağmuru karalığı ve yıldız dolu gözbebeği...kimse seni fark etmezse de ben fark ettim ya...kimse sen değilsin ama seni kaybedeli kime baksam sensin sanıyorum ... ..gözleri insanımızın gözlerinden daha güzel hangi coğrafya var acaba.. ..biliyorum sana en güzel renkleri en güzel dil ile anlatmayı başaramadım belki ama şurası muhakkak ki sakin sahil kenarlarında balıkçı kayıkları ve martılarla dertleşiyorum bazen bulutlarla selamlaşıyor onlara içinde senin olduğun resimler çiziyorum ..


28.09.2020 

28 Eylül 2020 3-4 dakika 164 denemesi var.
Yorumlar