İleride Şiir Kitabı çıkartmak İstiyorum

yaş oldu 15. haliyle ileriyi bi düşünmek gerek. benim ilerdeki hedefim belli zaten. geçenlerde bizim kızlarla oturduk muhabbet ediyoruz. konu nerden geldiyse evlilik oldu birden. ben ileride evlenek istemiyorum. bu fikriminde sonuna dek arkasındayım. kızlar şimdiden sevgilileriyle kız olursa hangiismi verceklerini erkek olursa ismi ne olacağına karar vermişler bile. durun bir dakika ya. daha önümüzde 2 sene var okul bitcek KPSSyi kazanacağız hemşire olacağız sonra bakarız demelerini beklerdim. ama hepsi evliliği düşünüyor. ben evlenmiyeceğim gelemem ne bir erkeği çekerim ne de sürekli of neyse gelemem işte ben hayatımı yaşayacağım dedim. hepi güldü ve bu devirde evlenmeyceğim d,iyenlerden kork dediler. kimseye yalan borcum yok evlenmiyeceğim. çünkü;
benim ilerideki hedefim okulu bitirmek KPSS yi kazanıp hemşire görevi yapabilmek. herkesin yardımına koşmak. hemşire ama bütün hastalrca sevilen bir hemşire olmak. asık suratlı falan değil gülücükler dağıtan hastalara moral veren bir hemşire. daha sonrada tek hedfim var ŞİİR KİTABI çıkartmak.şiirler benim çocuklarım gibi zaten. şiir boş iş diyenlere göztermek. ileride bir gün eski okullarıma gelip öğretmenlerime kendi şiir kitabımı sevgiyle imzalamak. aslında sınıftaki kızlar ileride bebeklerinin isimlerini düşünürken ben şiir kitabımın adını düşünüyorum. kendime güveniyorum ileride Salihli nin bahsedeceği bir şair aralarında ama kimse fak etmiyor. belki onlar için boş iş ama benim tüm hayatım. çocukluğumu şiirler arasında geçirmek şiir yazmak ve lisede kimse tarafından şiirlerinin frk edilmemesi ileride onlar biraz yansın. herkesin düşüncesi evlilik olmuş bu devirde ne yapcan evlenipte ben evlenmiyeceğim. benim eşimde çocuklarımda şiirlerim olacak şiir kitaplarım olaca. ben sonsuzluğu güzelliği yaşayacağım. günün birinde eski okullarıma gelip kendi şiir kitabımı imzalayacağım.
geçenlerde öğretmnimin biride aynı şu cümleyi kurdu bana "ne demiş büyüklerimiz evlenmiyeceğim diyenden kork 5-10 seneye evlenirsin" bende evlenmiyeceğim görün dedim. o zamanda iyi evlenmezsen kısmetini ben bulurum dedi. bütün hekes mi akar benim evlenmiyeceğim dediğime ya evlenmiyeceğim. ilk hedefim şiir kitabı çıkarmak ondan sonra belki düşünebilirim. zaten şiir kitabı çıkarasıya bir 10 sene geçer. hadi hayelelrim benimle olun şiirlerim benimle olsun. ileride öğretmnlerime şiir kitabımı kendi ellerimle imzalamak istiyorum...

20 Mayıs 2009 2-3 dakika 76 denemesi var.
Yorumlar (1)
  • 15 yıl önce

    canim cok guzel seyler dusunuyrsun ve amacin ugruna hedeflerinin pesinden kos...birak insanlarifikirleri onlara kalsin..sen kafanda bitersin..umarim hersey dilegince olur..ha kitabida unutma ben bitane isterim :d