İnci Misali

Enteresan bir takıdır inci. Mücevhere dönüşme hikayesi başlı başına mitolojik gelebilir insana. Zamansızdır bir bakıma.
Aslında zaman belirler değerini; ne kadar derinde bulunursa istiridye o kadar eşsiz oluyor incisi ve zordur kırılması kabuğunun.
Bulamazsınız öyle her yerde kolay kolay. Hele ki bu devirde...

Kimilerine göre basit bir takıdır inci. Gerçeği ile sahtesini sadece sarrafının elinde belli eder kendini. Değerini büyüklüğü ya da rengi değil yalnız geçirdi zaman belirler. Tabi bir de hangi hangi şekilde elde edildiği. Zordur çünkü bulmak derya deniz içinde, vurgun yemek var sonunda. Göze alabiliyorsan vurgunu ve eli boş dönmeyi hayırlı olsun şimdiden.

Elbette sahtesinden ayırt edemeyeceğin imitasyon hallerini çarşı pazarlarda bulabilmeniz gayet mümkün. Eğer istediğiniz sadece görüntü ise...

İnsan da böyledir aslında. İstiridye misali bir ömür ya da birbirinin kopyası şekiller, renkler...

Siz ya da karşınızdaki insan, değişmez.
Hangisi olacağın ya da hangisini seçeceğin sana kalmış.
Sen seç değerini...

08 Mayıs 2022 30-60sn 3 denemesi var.
Beğenenler (5)
Yorumlar (2)
  • 23 ay önce

    En değerli şeyler en derinde saklıdır inci gibi insan da öyle içine bakmadan bilemezsiniz de anlayamazsınız da değerini Ramazan bey tebrik ederim

  • 23 ay önce

    Kutlarım değerli yazınızı Ramazan bey, değişmeyen tek şey insanoğlu...