İnsan olmak..

İnsan olmak .!.Şöyle bir düşündüm... Ne çok olgular ve özellikler gerekiyormuş meğer..Sevgiyi ön sırada tutarak saygıyla bütünleştirmek ve kucaklamak tüm olumsuzlukları..Yaşam ağır mı ağır bizler için.Ama biz her türlü güç koşullarda yine de insan olmayı başarmalıyız.En kötü koşullarda bile hep iyi ve pozidif düşünme çabasında olmalıyız. Karşımızdaki kişi ve kötülüklere karşı insan olma çabasıyla hep yakışanı yapmalıyız.
Günümüzde yaşadığımız kötü olaylar bizleri karamsar yapmamalı.Rıya,yalan,komplo,taciz,kapkaç,haksız yere suçlanmalar,aldatılmalar,verilen sözü tutmamalar,beklentilerin hüsranı ve bize yapılan roller bizleri hayattan koparmamalı. Bilmeliyiz ki, biz bir yansımayız.. kötülüklere karşı iyilik ,kirlililğe karşı temizlik, yalana karşı dürüstlük bir cezalandırmadır aslında ..Umutlarımızı bitirmeden doğru bildiklerimizle ilerlemeli ve ışığımızı hiç yitirmemeliyiz.Bilmeliyiz ki, birgün tüm bu olumsuz olgular biz ve bizim gibi insanların onurlu ,asil ve güneşli yakıcılığında yok olacaktır..Biz insanız..Saygıyı ,sevgiyi ve yaşamdaki en güzel değerleri özümüzde yaşatmalıyız.Tüm olumsuzluklara rağmen insanlığımızı unutmadan karanlık ve kötü etkilerden kurtulmayı zekamızla başarmalıyız..Her şeye inat sevmeyi asla , saygıyı asla unutmamalıyız..

14 Eylül 2009 1-2 dakika 4 denemesi var.
Yorumlar