İnsanlığın Adı Yok

Kahrolsun insan avcıları
Önceleri kıyıya ölü balıklar vururdu,
Şimdi ise kıyıya insanlık vurdu
Başımız sağ olsun...





Savaşlardan, insanı hiçe sayan bu mağara insanlarından, bozgunculuk, fitnecilikten, insan tacirlerinden, kendi huzuru rahatı ve menfaati için dünyayı ateşe verenlerden, dünyayı kan gönlüne çevirenlerden, bıktık usandık daraldık tükendik bittik ya Rabbim...





İnsanlık nerede kalıyor? Değerler kayboldu. Ne sözün bir hükmü kaldı ne de sözüyle özüyle ayakta duran. Çağımızın en büyük yarası insan ve insanı değerler sıfıra düştü...





Ne zaman insanlar birbirine karşı sevgi içinde saygı içinde olacak ama ne zaman. Korkarım bu boş beklenti ile hayatlar son bulacak. İnsanlık artık yok satıyor.





Her gün cinayetler her gün vurgun her gün talan. Başımızda kara bulutlar dönüyor. Sapkınlıklar almış başını gidiyor. İnsanlığın t'adı yok.





Çok dağıldı insanlık ne olur topla ya Rabbim ...





Analar ağlamasın. Çocuklar öksüz kalmasın. Şu kısacık hayatta acılarımıza bir son ver ya Rabbim.





Karanlıkta kaldık. Nurunu üzerimize gönder ... Dünya bir sabah sevgi barış ve güzelliklerle uyansın...





Aşkın, imanın, aklın, gönlün sabrın duanın, bizim sahibiz sensin ya Rabbim ... Lütuf ve merhametini bizlerden esirgeme ... Amin...

05 Eylül 2015 1-2 dakika 224 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (1)
  • 8 yıl önce

    İnsan olmak, iyi insan olmak hele hele kimisine çok kolay kimisine çok zor. Yine de vaz geçmemek lazım iyi insan olmaya çalışmaktan tebrikler Filiz hanıma...👍