İnsanlık Makamınız Olsun

Herzaman her koşulda makam sahibi olmak istiyorsanız; insanlığınız makamınız olsun.

İnsan doğup insan kalabilmek en büyük mesele bu işte.
Değişen delişen dünya dünya düzeninde özünü kaybetmeden dik durabilmek,iyiliklerle sonsuza varabilmek, almadan verebilmek, görmek gözetmek, sarmak sarmalamak, sevmek sevebilmek .Güzellikler içinde güzellikleri görebilmek örnek olabilmek. Gönüllerde yer edinmek , kötülüklere dur diyebilmek. Yeryüzüne güller dikebilmek.Sevgi dolu gül bahçesinde insana yakışan ne varsa insanca yaşamak, insanlık adına ne güzel olur değil mi?

Ne makam ne şan ne şöhret insanı insan yapmaz . İnsanlık yürekte olacak.İnsanı insan yapan özündeki mayadır . İnsan tatlı dilli olmalı sert bir kaya olmamalı.İnsanlık verilen sözde insanlık özde insanlık ezelden ebede gönüldeki izde yaşar .

Madem ki insanız; insan olarak yaratılmışız hakkını vermek lazım.İnsanın yüreği koca bir kainattır. İnsan yaratılmışlar içinde ne muhteşem bir sanattır...
İlahi sanatın tecellisi insandır.
İnsan doğup insan gibi yaşayıp insan gibi ölmek ne büyük bir onur ve şereftir.
Herkes insalığına sahip çıksın, çünkü insanlığa çok ihtiyacımız var.

06 Mart 2018 1-2 dakika 224 denemesi var.
Yorumlar