İnsanlıktan İstifa Dilekçesi

İnsanlıktan İstifa Dilekçesi



İnsanliktan sorumlu kurumun dikkatine,


Otuz dokuz senedir sürdürdüğüm insanlık sonucunda geldiğim nokta kısaca şöyledir.


İçine kendinizce anlam yüklemeye çalıştığınız adıma yabancıyım...

Adıma seslenen dudaklarınızı kızgın demirlerle dağlayasım var..

Kulaklarımdaki kör kuyuda yankılanırken bana biçdiğiniz ismim;

"Yerin dibine batın ve bir daha da çıkmayın." diyesim var...


Gözünüze hoş gözükmesi için şekil vermeye çalıştığınız bedenime yabancıyım.

Tenime dokunan ellerinizi kırıp atasım var.. Yüzyıllardır bozulamayan büyülü uykusundan zorla çıkarılmaya çalışılırken bedenim;

"Yıkılsın boyunuz posunuz da yerim dibine girin"diyesim var...


Paraya ve güce tapan dünyanıza yabancıyım.

Gözlerinin önünden akıp geçen her şeyi, kulaklarımda yankılanan her sesi yakıp yıkasım var.

Bir türlü ait olmadığım bu dünyada gün sayarken mecburiyete bağlanmış varlığım;

"Yerin dibine batsın sizin dünyanız" diyesim var...


Kırılabildiğim kadar kırıldım, dayanabildiğim kadarından fazlasını zorladım. İçimde yabancılaşan her şey için bir çizik attığım o duvar bile yıkıldı ama ben nedese inatla ayaktayım.

Bir türlü bitiremediğim bu anlamsız sınavınız için;

"Alın o cevaplarınızı bir yerinize tıkayın" diyesim var...


Beynime zorla yüklenmiş tüm farkındalıkları susturup, sonsuzluğun ortasında öylece donup kalasım var.

Olmayacağını bildiğim halde oluruna inanıp;

Tüm o olmaz dediklerinize inat suratınıza sövesim var...


Kırdığınız her dalın ahını, zorla sahip olduğunuz her canın ızdırabını, insan sıfatına bürünüp girdiğiniz her günahı, inkârla kirlettiginiz her sevabı alıp alnınızın ortasına çivi gibi çakasım var...


Tüm bu gelişmeler doğrultusunda içine düştüğüm çıkmazdan ötürü insanlık sıfatından, cennet, cehennem ve sonsuz yaşam gibi tüm haklarımdan vazgeçerek istifa ediyorum.


İş bu dilekçenin işleme alınmasını ve istifamın kabulunu,

Bilgilerinize arz ederim...


Saygılarımla.



Imza


M. Ulcay 




16 Kasım 2020 2-3 dakika 96 denemesi var.
Yorumlar (6)
  • Tebrik ederim sevgili Menekşe. 🧿

  • 3 yıl önce

    Özünde insan olmanın verdiği haklı gururu taşımak çok az insana nasip oluyor bu devirde ne yazık ki gerisi laf salatası :)

  • 3 yıl önce

    Son derece haklı bir isyan. aynı çirkinliklere şahit olup içi acıyan her insan, bu şekilde sesini yükseltip tepkisini dillendirse belki birşeyler daha güzel olabilirdi. ama çoğunluk bu cehennem çarkına isyan etmek yerine ona uyum sağlamayı seçiyor