İşçinin Sırtına Binmek

Dün öğleden sonra gelen Veysel bey; daha bir kaç ay öncesine kadar sevkiyat yapardı, şimdi müdür pozisyonunda. Henüz havaya girmedi. Girmesi yakındır. Dönerci Ali' ye kalırsa ; abi sen romancı mısın der ben de hasi.tir tavukçu derim.

Dünya genelinde artık hepimizin ezberlediği bir gerçek var. Ekonomik buhran-bunalım falan - filan...Kısıntıya giden kocaman şirketler var. Kimi can yakmadan kimi de can yakarak - baskıyla hatta işçisinin ezerek-si...ek bu gerçeği kabullenmeye çalışıyor.

Bizim şirketinse ikinci şıkka girmesi yönetimin baba ve oğullarına geçmesiyle oluştu. Üzerimizde akıl almaz bir şekilde baskı uygulamaya başladılar işlerini güçlerini bırakıp. Temizlik maddesi vermemeye başladılar ve maaşları geç ödemeye kadar işi ileri götürdüler. Yetmedi TUTANAK modası çıkardılar. Yani kakanız gelse sıçacak yeri olmayan ofisler var ( benim ofis gibi ) müdürden olmadı merkez sekreterinden izin almak zorundasınız. Affedersiniz Eda hanım sıçmaya gidecem de bilgi vereyim dedim. Tamam abi ben müdürüne ulaşırım gibi...

Şimdi bu arkadaşlar anlı şanlı Atatürk' çü. Anlı şanlı CHP'li. Anlı ve şanlı Aydınlar...Atatürk'çülük nedir sorusu derseniz; Aydınlık ve İşçi Haklarını Gözeten Demokratik'likdir der miyim? Derim. Peki bizimkiler için ne derim? Terbiyem valladabillada müsait değil sayın okurlar.

Dün gelen Veysel Bey bakın ne dedi?

Abi Ocak ayından itibaren kullandığınız elektrik ücretinin fazlasını sizlerden kesecekler. Buyrun bakalım.  Peki kullanmadığımız elektrik ücretini geri ödeyecekler mi? 

Dün, hava erken karardığı için ışıkları yakmadım mahsusdan. Bakalım müşteri ne yapacak dedim kendi kendime. Evet müşterim geldi ve karanlık sularda balık nasıl yemini ararsa müşteri de aynen vitrin camından bakarak beni aramaya başladı. Neyse ışıkları yaktım içerden el salladım. Kapıyı açıp içeri girdi. Hayırdır Necmi kardeşim dedi ışıkları yakmamışsınız? Selim Bey deneme yaptım dedim...Şirket elektrik ücretinin fazlasını bizlerden alacak da...Güldü. Sonra da o kibar adam okkalı bir küfür salladı. Umarım kulakları çınlamıştır...

Bazen Şöyle bir düşünce aklıma gelir;  Atatürk düşüncesini kullanarak Muhafazar kesimden daha mı Baskıseverler bu yalancı sosyal demokratlar? Eh İnönü' ün öğrencisi olmalılar yani her halde...



  





31 Aralık 2019 2-3 dakika 181 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar