İşkembe Ciğer Makarna

Güven.

İlgiyle izliyorum ekranda patır patır düşen rakamları. Artık rutin haline gelen tuzsuz yemek yemek bile umurumda değil. Çünkü hanımda bıktı bana makarna yapmaktan.  Bazen sitem ediyordum bu yemeklerin tuzu yok diye. Hanımda tuz faydasız bir şey. Ondan sonra başım dönüyor diyorsun. Oğlumuz dikkat eder sağlığına. Bana çekmemiş. Sakatat yemez tütün ve içki kullanmaz dişlerine iyi bakar. Anne tarafı işte...Benimse bir sürü kötü alışkanlıklarım var. İçki dışında ev de yapılmasına hasret kaldığım sakatatı dışarıda yerim hem de en pis yerlerde. Lüks yerlerde genelde bu sakatatı sözüm ona terbiyeli yaparlar kibar damaklar için. Bana gelmez. Benim yerlerim adı duyulmamış kıyı da köşe de kalmış yerlerdir. Hamam önü - İtfaiye- Dış kapı- Pavyonların bol olduğu yerlerdir....Yani sakatat dahil öteki yemeklerde genelde bu yerlerdeki gibi kokmalıdır ev de yapılan yemekler. Derdimdi bir zamanlar. Oğlan eşşek kadar oldu.  Ben de büyüdüm oğlanla birlikte. Sinirli ve asabi yanlarımı törpüledim. Ben de düşünüyordum son yıllarda hanım bana ne diye köpek muamelesi yapmıyor diye...Evet bundan olabilir...

Rakamların dört beş lira aşağı inmesi saniyeler aldı. Beş saniyede beş lira...Kardan zarar ettik ailecek. 2 artı 1 düşlerimizi erteledik. Oğlan bana gülümsedi. Ben oğlana hanımsa ikimize birden.

Ver tabağını bir tabak daha getireyim makarna dedi. Hala et yememekte ( Kıyma ) ısrarlı mısın? Evet. Makarna da ne işi var kıymanın hani işkembe taneleri ya da karaciğer olsa tamam da et ne yav...Keçi deyip mutfağa yönlendi...

Gerçekten sevmiyorum Türkiye Cumhuriyeti' inde yapılan siyaseti. O kadar düzeysiz bir o kadar da seviyesiz ki! 

Tepki mi vermek için geç kalmış sayılmam. İsa' nın dinine mi katılsam? 

O kadar çok konu var ki anlatılacak. Tansiyonum fırlamasın diye araya İŞKEMBE-CİĞER-MAKARNA sıkıştırdım...



23 Aralık 2021 1-2 dakika 181 denemesi var.
Beğenenler (5)
Yorumlar