İyileştirici Bir Öpücük

İyileştirici Bir Öpücük

Örneğin, geleneksel olarak Müslüman olan ülkelerde ve İslami adetlere göre yaşayan halklarda (ve bazı gayrimüslim ülkelerde de...) gelin, damat tarafından alnından öpülür. 

~ Nedenini hiç merak ettin mi?

Hindistan ve Pakistan gibi ülkelerde erkekler ve kadınlar bu alanı kırmızı veya beyaz bir noktayla işaretler. Avustralya Aborjinleri de bu alanı beyaz bir çizgi ile işaretler. Kuzey ve Güney Amerika'nın yerli halkları da kendi adetlerine göre bu bölgeyi işaretlerler. Bu bölge ayrıca Afrika ülkelerinin yerli halkları ve Yeni Zelanda'nın yerli halkları tarafından da vurgulanmaktadır. Burada birkaç ülke ve halk daha sayabilirim, ancak bu, konunun kapsamını aşacaktır. Her durumda, Avrupa'daki insanlar tarafından vurgulanmadığını veya etiketlenmediğini belirtmekte fayda var. Ve "neredeyse" tüm Avrupa ülkelerinde, gelinler düğünden sonra damatlar tarafından alından değil, ağızdan öpülür....

~ Bunların nedenini hiç merak ettin mi?

İnsan alnının bariz bir şekilde çok derin anlamlar taşıdığı ve birliktelik için çok büyük rol oynadığı ülkelerdeki halkların çoğu, onca yoksulluğa, çaresizliğe, savaşlara, umutsuzluğa “vb” rağmen gözlerindeki ve yüzlerindeki gülümsemeyi kaybetmemiş…., "tüm" Avrupa halkları, kendilerinden hiçbir sosyal yardımın esirgenmediği…, bolluk içinde yüzdükleri…, savaşın getirdiği bütün acıları çekmek zorunda kalmadıkları halde, ağızları sarkık ve memnuniyetsiz yüzlerle yaşıyorlar!!!

~ Ya bunların nedenini hiç istişare ettin mi?

Üçüncü göze bir öpücük moral veren bir deneyim olabilir. O kişi için bir şefkat ve şükran düşüncesiyle alnın ortasını (kaşların arasındaki noktanın biraz yukarısında) öpün. Bu, kişinin epifiz ve hipofiz bezlerini harekete geçirerek onlara güvenlik ve esenlik duygusu verir.

Sevdiğiniz ve değer verdiğiniz kişilerle deneyin. Çoğu kişi için bu deneyim, özellikle düzenli olarak tekrarlanırsa çok iyileştirici bir etkiye sahip olabilir.

Bu uygulama eski yazılarda ve kayıtlarda zaten belirtilmiştir, ancak en iyisi kendi deneyimlerinizi yapmanızdır!

Saygılarımla

09 Ocak 2023 1-2 dakika 43 denemesi var.
Beğenenler (5)
Yorumlar (2)
  • 15 ay önce

    Fransız filozof Rene Descartes tarafından ilk kez üçüncü göz olarak betimlenmiş, doğru tespitli bir durum kanımca. Aslında vücut ile zihin arasında ki o muhteşem köprü Epifiz bezi... Hemde Hipofiz bezinin tam arkasında yer alıyor bildiğim kadarıyla...

    Beyin öyle bir şey ki Oytun Erbaş'ın bile beyini araştırırken mutlu olduğunu bir kaç seminerinde öğrenmiştim. Bu arada otizmli doktordur Oytun hoca, bir kaç söyleşi ve TDX'ini sosyal medyadan dinlemenizi öneririm, kayda değer değerli bir yazıydı benim için, okurla buluşması güzel oldu. Teşekkürler...

    Saygımla...