İz Bırakan Notlar

Şu gençlere hayran oluyorum. Hele okumuş kendini geliştirmiş ve iz bırakmasını biliyorsa hayranlığım bir kat daha artıyor.

Geçenlerde yeğenim ile konuşuyorduk telefondan. Benim kadar onunda konuşmaya ihtiyacı vardı ki! Konuşmalar uzadı uzadı ve her konunun sonu zor bir yaşamın az kurulan iletişimine gelip dayanıyordu...

İletişim derken?

Bizler iletişimi gün içinde ya telefonla, ya mesajla veya ikili diyalog ile yaparız. Bu yaptığımız konuşmalara destekleyici olarak beden dilimizden yardım alır! Göz teması Ve el teması ile iletişimi kurabileceğimizi düşünürüz.

Oysaki yaşamın içinde ufak detaylar. İnce dokunuşlar. Minicik bir tebessümlerin bizlere ne kazandıracağını bilemeden monoton bir hayatın adsız figüranları oluruz.

Ufak detaylar ve ince dokunuşlar dedim. Evet evet yanlış anlamadınız doğru okudunuz.. Her gün bir çok yazı okumama rağmen ve ufak ufak notlar almama rağmen!

Yeğenimin anlattığı bir detay var ki! Beni derinden etkiledi.
Bu zamana kadar neden düşünmedim? Neden düşünemedim?
Diye kendimi sorguladım... Aslında iyi de oldu. Hayatımın bundan sonra ki bölümünde öğrendiğim bu güzel olayı uygulamaktan ne çıkar.

Şimdi biraz merak landınız belki de.
O zaman sizleri fazla meraklandırmadan anlatayım ..

Yeğenimin bir bayan arkadaşı var. Şirin mi Şirin. Gözleri pırıl pırıl güleç yüzlü, Naturel bir kız. Her misafirliğin de daha evvelden hazırlamış olduğu ufak kağıtlara yazılmış not'ları yeğenimin bazen görebileceği bazen göremeyeceği yerlere yerleştiriyormuş?..

Banyoda aynaya yapıştırılmış bir not üstünde?

-Bu gün bensiz geçireceğin bir güne başlayacağını düşünüyorsan aldanıyorsun ...)))

Mutfakta ki
Buzdolabının kapısına yapıştırılmış bir not üstünde?

- İdeallerinden vazgeçme ..
Bunu başarabilecek güçtesin.

Akşam okuyacağı kitabının sayfasına iliştirilmiş bir not ve üstünde.

-Sen değerlisin ve hep değerli kalacaksın..
Aklımdasın.

Gardırobun kapısına yapıştırılmış bir not üstünde

-Ne giyersen giy yakışıyor...

Çıkış kapısının üstünde bir not üstünde...
- Akşam geç kalma! Sendeyim, gözlerim de seni bekliyor olacak..

Bunlara benzer sayısız notlar. Bu notlarda hayatımızda duymaktan haz aldığımız duygu anaforu ile yazılmış anlamlı kelimeler..

Sıradan şımarıkça yapılmış diyebilirsiniz belki de ama?
Sıradanlıktan çıkarıldığında Biraz daha derin düşünüldüğünde bilmeden bir geçekle yüz yüze geliyorsunuz ..

( İz ) Bırakmak, unutmamak, unutturmamak böyle bir şeymiş demekten benim gibi kendinizi alamayacaksınız...

Denemekten ne çıkar
Mutlu olmak için bir sebebiniz olsun sizinde.

Teşekkürler yüreği güzel....)))

10 Temmuz 2016 2-3 dakika 14 denemesi var.
Yorumlar