Kadın Hakları

HAK VERİLMEZ, ALINIR //

Kadınlar;
-kendi eşini seçme hakkı verilmeyen kadınlar,
-arkadaşını kendisi seçme hakkı verilmeyen kadınlar,
-doğuracağı çocuk sayısına kendisi karar verme hakkı verilmeyen kadınlar,
-kendisini yönetecek siyasileri seçme hakkı verilmeyen kadınlar ve erkekler,
-kendi seçilmesine kendisi karar verme hakkı verilmeyen kadınlar ve erkekler ...

Kağıt üzerinde yazılı kalan yasa maddeleri ile avutulmaya, uyutulmaya daha ne kadar katlanacağız ?
'Haklar verilmez, alınır' kuralı, ülkede kadın ve erkelere insan olmanın, yurttaş olmanın en doğal hakkı olan haklarınızın, başkalarınca sizlere altın tabakta verilmeyeceği bilincine ne zaman ereceğiz ?
Tüm yurttaşlar örgütlenerek bu haklarını söke söke almak gibi bir niyetleri ve ciddi eylemleri olmadıkça, bu haklar da askıda kalacak demektir..

Mart 2014 yerel seçim sonuçları bile daha bugünden siyasi Parti Başkanlarınca açıklanmadı mı?
Açıklandı bile
Pekiyi, bu durumda belediye başkanlarını bizler mi seçmiş olduk?
Sandık başına gidip, dayatılan adaya oy vermek ne zamandan beri demokratik bir seçim, yurttaşlara seçme hakkı , sonuca da Milli İrade demek oldu. Anlayan beri gelsin ...

Erkek egemen toplumlarda,
Özgürlüğün tadına varmamış bireylerde
Demokrasinin girip, yerleşmediği ülkelerde insanlara (kadın-erkek) hakları yönetenlerce asla verilmedi/ verilmez de .

Pekiyi
Bugün kutlanan ' Kadınlara seçme ve seçilme hakkı ' verildi diye, afra tafra kutlamaya kalkışmanın alemi ne?

Birey olarak ben bu günü ne içten gelerek ne de kerhen kutlamıyorum arkadaş ..

05 Aralık 2013 1-2 dakika 231 denemesi var.
Yorumlar