Kadınların Gerçek Yüzleri

Farklı bölgelerde farklı yaş gruplarına yapılan anket sonucu ortaya çıkan ilginç tesbitler: "Kadınlar gerçek yüzlerini nerede gösterirler?"

1."Dedikoduda.Nerde olursa olsun iki kadın biraya geldiğinde hemen başkalarını çekiştirmeye başlarlar sanki üzerlerine vazifeymiş gibi.Fitnelik ruhu olanlar ivedilikle karşı tarafa ulaştırır söylenenleri ve ulusal bir gazeteciymiş gibi gurura kapılır."

2."Alışverişte.Özellikle indirim günleri kadınların en mutlu olduğu günlerdir,para harcamayı severler,ihtiyaç olmadığını söylerseniz size düşman kesilirler."

3."Özel günlerinde.Kadınlar hassas varlıklardır ve biz erkekler gibi her şeyi kolay kolay unutmazlar.Evlilik yıldönümünüzü ya da doğum gününü unutup hediye almadınız mı ayvayı yediniz,ağzınızla kuş da tutsanız gözüne giremezsiniz."

4."Misafirlikte.Kadınlar çok iyi bir gözlemcidirler ve gittikleri her yerin resimlerini çekerler beyinlerinde sonra da başlar: " Mobilyaları değiştirelim,yatak odasının yerini değiştirelim,örtüler hoş değil,halılar kirlendi,perdeler soluk..."

5."Eve geç geldiğinizde.Ondan habersiz eve geç gelirsen gösterirler sana dünyanın kaç bucak olduğunu,zaten bohçaları hazırdır babaevine gitmekle tehdit ederler,ayıkla pirincin taşını!"

6."Düğünlerde.Kadın milletine gökte düğün var desen merdiven koyup çıkmak istermiş,giymedikleri elbiseleri giyip,takmadıkları takıları takıp çiftetelli oynamaya koşarlar.Evde derbederken orada çılgına dönerler,siz bile tanıyamazsınız kaç yıllık karınızı."

7."Yoklukta.Seven kadın varlıkta ve yoklukta,hastalıkta ve sağlıkta,iyi ve kötü günde yanında olup hep destek verir.Bilin ki yoklukta terkeden kadın,size değil malınıza aşık olmuştur."

8."Yatakta."

9."Ayrılıkta."

10. "Kadınlar gerçek yüzlerini ancak hamamda gösterirler;saf,sade ve makyajsız.

09 Ekim 2023 1-2 dakika 132 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar