Kadınlık Zor Meslek

Kadın dediğin, cesur olmalı, erkeğini koruyup kollamalı, her ne olursa olsun, çemkirmemeli. Malum erkek karaborsaya düştü. Gel deyince düşünmeden gitmeli, kesinlikle sen gel dememeli.
Erkek bu, korkar bazen. Onu sarıp sarmalamalı. Olmadı kundağa sarıp beşiğe belemeli.
Kadın , annedir. Şefkat dolu omalı. Erkeğini göğsüne yatırıp dinlemeli, kitap okumalı , elleriyle yemeğini yedirmeli, erkek bu boru mu? Dikkat etmeli...!
Erkek , kadının namusudur, onu başka kadınlarla tanıştırmamalı, çarşafa sarıp evde oturtmalı.
Kadınsan ağlamayacaksın . hiç bir şeye, hep güleceksin, erkeğin yanında insanlık olgularınıunutup, sadece kadın olacaksın. Erkek gezebilecek, yemeklere gidebilecek, isterse erkek arkadaşlarıyla. Kendi ellerinle hazırladığın erkeğini , arayıpta rahatsız etmeyeceksin. Sen, kadınsın beklemeyi bileceksin. Gezmeye gidecekseniz erkenden hazırlanacaksın, sakın ha mini , dekolte giyme. Ama şık ol,ve bekle . erkeğini bekletme.
Kadınsan evde becerikli, arkadaşlarının yanında eğlenceli , onun yanında her şey olacaksın . ama sakın surat asma, onun da canını sıkma.
Kadınlık zor meslek.
Erkek, ne yapacak peki? Her zaman memnuniyetsiz olacak ,ne yaparsan yap beğenmeyecek.
En kısa zamanda seni unutup bir başkasına gidecek . gideceği en yakın kişi de eski sevgili.
Hey kadınlar , erkeklere hatırlatın. Eskiye rağbet olsaydı , bit pazarına nur yağardı.
Sevgililerinize sakın çok değer vermeyin , değer görmüyorsanız . Onlar bizim kocamız değil biz de onların karısı.
Annelik yapmak zorunda değiliz onlara , zaten onlar da bunu istemiyor bizden. Amannnn neyse ne ....
Ne yaparsak yapalım, biz kadınız, onlar erkek. Gidecek onlar, kalacak bizleriz.

29 Kasım 2010 1-2 dakika 6 denemesi var.
Yorumlar