Kafam Gökyüzü

Yağmur yağdıktan sonra ortaya çıkan gökkuşağının , güneş ile bulutların sevişmesi sonucu dünyaya gelen bir çocuk olduğunu , fillerin kulaklarının aslında onların uçabilmesi için kanat olabileceğini ve yapılan son araştırmalara göre Satürn'ün insanların yaşayabileceği 3. Gezegen olabileceğini dahası o meşhur halkasından bungee jumbing yapılarak dünyaya dokunmanın mümkün olduğunu biliyor muydunuz?

Muhtemelen bütün bu saydıklarımın deli saçması şeyler olduğunu düşünüyorsunuz. Fakat bütün bu saydıklarım benim birer hayal ürünüm. Evet fazla uçuk kaçık bir tipim hatta deli olduğumu söyleyenler bile var.

Çağan Irmağın efsanelerinden Babam ve Oğlum filminin sonlarına doğru küçük Deniz'in babasına sorduğu o soruyu hatırladınız mı?
'İnsanlar büyüdükçe hayalleri küçülür mü?'
İlk başlarda bu muazzam soruya verdiğim cevap evetti. Fakat yanıldım. İnsanlar büyüdükçe hayalleri küçülmezmiş. Biz kendimizi fazla kasıyoruz, fazlasıyla teslim etmişiz kendimizi bu düzen saçmalığına. ‘Hepimiz koskoca insan olduk kaç yaşına geldik hala ne hayali kuralım? İnsana deli derler... ‘ cümleleri ile bizi sınırlandıran düzenden gebe kalmışız. Bizde daraltmışız ufkumuzu...

Bırakın sonsuz hayal gücünüz var diye garipsesinler sizi , bırakın deli desinler size akılları sıra... ziyanı olmasın, bunlar beyhude!

Hayatımda olan birçok kişi beni deli diye tabir ediyor sırf filler uçsun istediğim için. Bana deli dediklerinde kafalarındaki kavramı karşılıyorsam ziyanı yok ben deliyim. Hayatım boyunca benim kafamı anlamaya çalıştılar. Cevap çok basit aslında...
Kafam gökyüzü, kafamın içindekiler güneş sistemim. Ha! Unutmadan mutluluk, mutluluk gökyüzümde yağmayı bekleyen bir yağmur bulutu şimdi...

Hayal kurun!
Issız yerlerde kendiniz için bir evren olun!
Siz büyüdükçe sizinle büyüsün hayalleriniz de. Hem bakarsınız bir gün filler gerçekten uçabilir.

27 Aralık 2017 1-2 dakika 15 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (3)
  • 6 yıl önce

    👧👍

  • 6 yıl önce

    Hayalleriniz,kaleminiz,sohbetiniz daim olsun. Devamı daha nice okutturacak gibi duruyor genç yazarımızın.

  • 6 yıl önce

    teşekkür ederim...