Kalbimdeki Mezarlık

sildim hayatımdan.birçok kişiyi ilk hatalarında sildim.çünkü bir karar almıştımmadem yaranamıyordum iyiliklerimle buna rağmen sevmiyolardı beni. değişecektim başka çaresi yoktu. en sevdiğim kişiyi bile sildim. pervansız gönlüm daha fazla dayanamıyor. artık yıpranmıyor,yıpratamıyorlar. hangisine kötü birşey yaptım ben hangisi kötülük gördü benden. beni ispiyonculukla suçladılar. oysaki ben kimsenin bilmediği yüzlerce sırrı biliyorum bilinenlerin ise ilk öğrenen bendim. sır tutmasam eğer bana vermezlerdi sırlarını. neden böle birşey yapayımki. artık takmıyorum hiçbirini yeni deyimle "çokta tınn" deyip geçiyorum. onları sevdikçe hersözleri canımı yakıyordu.artık sevmiyorum. beni kıranları ilk hatalarında posta koydum. beni sevmeyenin benim yüreğimde zaten yeri yok boşuna kalabalık yapmasın. yeni insanlar lırım onların yerine bar kontejyanı doldurmasınlar. hem zaten beni sevmeyeni ben hiç ama hiç sevmem. kalbim onlarca kişinin enkazıyla dolu. geri dönüşüm utusuna döndü. içlerinden bazıları gangren yapacak tarzda onları asla almayacağım yüreğime. aslında "geri yükle" deyip herkesi tekrar alabilirim yüreğime yani bu elimde. ama yapmıyorum,yapamıyorum. çünkü ben kırılmıştım onlarda kırılsın,umrumda olmasın istiyorum. kalbim sevgisizlikten ölmüş kişilerin kadavralarıyla dolu. ya kalbime format atıp kurtulacağım hepsinden. yada sineye öekip af edeceğim. af edemiyorum malesef o kadar kırdılarki beni. zaten af etmek bana mahsus bişey değil. beni ne şekilde nasıl yargıladıklarının bile farkında olmayan o kişiler artık yoklar benim için. güller gibi sarardım soldum artık hastalndım. hepsi öldü benim için ağlamak yok arkalarından beni değiştren onlar oldu malesef. ağlamayacak gözlerim onlar için. değmez o vafasızlara. hepsine son kez bir iyilik daha yapıp defnedeceğim yüreğime kefenleyip onları kaldıracağım. ölenlerin arksından yapılanlar gibi hepsini tatlı anılarla anacağım. tatlı bir maziydi onlar. o gülümsemeler sadece fotoğraflarda kaldı benim için. onlar çoktan öldü yüreğimde. solgun yüzleri var benim için artık. fotoğraflarda bile canlı renge kavuşmayan...

güzel fotoğraftı arkadaşlarım güzeldi. ama şimdi çok solgun o resim.

05 Nisan 2009 2-3 dakika 76 denemesi var.
Yorumlar (2)
  • 15 yıl önce

    geçmişi bırak geleceğe bak sana iftira atanları yak sen benim kardeşim hadi kalk seni seven abin var bu yöne bak

  • 15 yıl önce

    Çok kırmışLar seni 😭😭 ne kadar güzel herşeyi yazabiliyorsun en azından içinde kalmıyor hep mutlu olursun inş..