Kalbimin Kalbine Kilometresi

Öyle uzağındayım ki..
Sanki kilometreler var aramızda..
Somut yolları kabul ettimde
Kalbimin kalbine uzaklığı kaç fersah?




Şimdi hangi denizin dalgasına diktin gözünü, ya da hangi ağacın yaprağına? Düşündüklerinin birinde var mıyım? Daldığın bir yıldızda aklına doğdum mu hiç? Öyle bilmiyorum ki.. Öyle yabancınım ki.. Kiminle nerde ya da hangi zamanda bedenin.. Ya ruhun hangi iklimde gezer? Söyle şehrine geldi mi bahar? Söyle umrunda olanlar listesinde bir işgalim var mı? Sıraladığım bu soruların hangisine vereceğin cevapta varım?
Benim şehrimde olan bitenleri azıcık ben anlatayım;
Düşünmekten gözüme uyku girmeyen bir gecede; baktığım yıldız, okuduğum kitap, dinlediğim şarkıda varsın.. Annemin yüzünde bile sanki gölgen var babamın elini omzuma atışında.. Bahçemdeki çiçekte ve pencereden giren ürperten havada.. Gözümü saçma bir şekilde diktiğim ve anlamsızca saatler geçirdiğim duvarda... anlatamadığım bir çok yerde ve şekilde; elimi uzattığım portakalda varsın.. uzandığımda yatağıma;sımsıkı yumduğum gözümün teslim olduğu uykuda,rüyamda varsın.. ya sen;hangi şehre feda ettin,şu saatte bensiz ruhunu.. Kim var içinde,elinde,dilinde...

28 Nisan 2017 1-2 dakika 25 denemesi var.
Yorumlar (2)
  • 7 yıl önce

    Baştan sona okudum

    Tamamen içten

    Hiçbir zorlama cümle yok,

    Çok beğendim

    Kutlarım ...

  • 7 yıl önce

    Günün yazısını ve yazarımızı kutlarızud83eudd20