Kamuoyu Oluşturamaz Mıyız?

Türkiye'de sürücüysek eğer şehir içi yolculuklarımızda karşılaştığımız durumlar:

Önümüzde kasis var!

Firene baş yavaşla,

Debriyaja bas, vites küçült. 1 ya da 2. vitesle kasisi geç.

Debriyaja bas, vitesi büyüt.

Dikkat! Az ileride yine kasis var!

Sonuç: Sanayi çarşısı esnafıyla sık sık tanışıp arkadaş çevremiz artar.

Kasisler nedeniyle normalin birkaç katı fazla yakıt harcarız.

Zaman kaybına uğrarız.



Acı sonuç: Ulusal servet kaybı yaşıyoruz. İthal edilen yedek parçaya ve petrole daha fazla para ödüyoruz.

Not: Avrupa Birliği ülkelerinde kasis uygulaması yerine yollarda işaret ve levhalar var. O ülkelerde trafik polisleri ve vatandaşlar trafiğin düzgün akışı için gerekli uyarıları yapıyorlar.

Türkiye'de batılılar gibi yollara kasis koymadan trafik akışı sağlayabiliriz. Aklın yolu bir. Şöyle bir uygulama ile amacımızı gerçekleştirebiliriz.

Ülkede, Feto ve diğer terör örgütleriyle mücadele edildiği gibi irade oluşturulacak. Sürücüler ve halkın aydınlatılması için ulusal eğitim seferberliği yapılacak. Kasisler kaldırıldığında bu uygulamadan birinci derecede sürücülerin karlı çıkacağı ısrarla işlenecek...

Kasisler kaldırılacak...

Ve trafik kurallarını ihlal eden sürücülere caydırıcı cezalar verilecek.

Kesinlikle inanıyorum, eğer bu uygulama için irade ortaya konup ulusal seferberlik yapabilirsek başarı yakalarız.

Sonuç olarak ülke olarak ses getirici düzeyde tasarruf yapmış oluruz.

Yazdıklarım hayalî fikir diye algılanmasın lütfen. Avrupalılar başarmış biz niçin başarmayalım.

29 Aralık 2017 1-2 dakika 146 denemesi var.
Yorumlar