Kandil Duası

Ölümlü dünya,bir gün göçüp gideceğiz  bu diyarlardan sessizce,belki üç gün ağlayacaklar belki beş gün biz de unutulup gideceğiz.Evet,kimse kendini vazgeçilmez, unutulmaz sanmasın...

Saat gecenin ikisi,hava buz gibi,şiddetli yağmur  uyarısını bir gün önceden yapmıştı meteroloji yetkilileri.Hem yağmur yağıyor hem dolu, gökgürültüsünden uyandım o derin uykudan tabi ilk  ben de değilim uyanan, şimşek çakmasından korkan....Doğa bize  çok dersler veriyor gök diyor ki:"Üzerinize yağmur da yağdırırım  kar da,çamur da taş da.Hakimiyet ancak Allah'ındır ey insanoğlu!" Yer diyor:"Ne kadar malınız  mülkünüz olursa olsun,bir sarsıntıya   bakar,kendiniz de enkazın altında  kalırsınız."

  Yılın ilk kandili  olan Regaip Kandili bugün, herkesin duası  kabul olması dileğiyle.

Ayrılıklar oluyor ama insanı yıpratan ise kırgınlıklar oluyor,şu mübarek günde inşallah küs olanlar barışmıştır ya da  en azından bir adım atılmıştır.

Acizane benim de kandil duam:

Allah'ım bizleri af eyle,bu dünyada ve ahrette bizi perişan eyleme,

Şeytan ve şeytanlaşmış insanlardan tüm müslüman kardeşlerimizi muhafaza eyle,

Özü sözü bir olan insanlarla yolumuzu karşılaştır,ikiyüzlü, menfaatçi  olanlarla ise yolllarımızı ayır,

Öğrencilerimize başarılar,hastalarımıza şifalar,borcu olanlara edalar,bekar kardeşlerimize  hayırlı eşler nasip eyle,

Yüzümüze gülüp arkamızdan iş çevirenlere fırsat verme,

Bizi her türlü kazalardan ve belalardan uzak eyle;her işimizi kolay,her aşımızı helal  her yolumuzu aydınlığa çıkar yarabbi...



03 Şubat 2022 1-2 dakika 112 denemesi var.
Yorumlar