Kara Kaplı Defterim

Mutluluk mu kaldı ? Şairinde dediği gibi ''Eskidendi o...''

Gitti bütün mutluluklarım bitişinle... Bitti bütün sevinçlerim gidişinle... Ne mutluluk kaldı bende ne sevinç. Bir kaç damla yaş kaldı bir kaç satır karaladığım kara kaplı defterimde... Bütün acıların izini taşıyor o kara kaplı defter ; duvarlar gibi, aynalar gibi, dün gibi... Kurumuyor nedense o defterim bir türlü. Her gece açtığımda biraz daha nemli buluyorum defterimi... Kaldıramıyor bak defterde acıların yükünü...

Yaksam seni defter silermisin kara hüznünü... Silebilir miyim sana karaladığım bütün acıları yüreğimden? Yaksam seni defter yanar mı yüreğim? Atsam seni defter atabilirmiyim onuda yüreğimden? Satsam seni bir eskiciye defter satın alabilirmiyim senin ile onun satılık ruhunu? Ya kendimi öldürsem bir gidişi daha kaldıracak sayfan kaldımı defter... Sadece bir gidiş defter sadece bir gidiş daha... Ahh... Benim kara kaplı defterim... Kara hüzünlerim... Kara acılarım... Siyah beyaz aşklarım... Dün gibisin kara kaplım. Gözü yaşlı dünlerim. Ah... Nerde mutluluklarım..?

Yaşamak mı kaldı?

Sen söyle şair... Yaşamak mı kaldı? Oda eskidendi dimi... O gitmeden önceydi bütün yaşanmışlıklarım. O'ydu benim için yaşamak. Onunla yaşlanmaya yeminliydim... Onunla ölmeye niyetliydim... GİTTİ o şairim... Düş gözlü Oldisya'm gitti... ONUN İLE ÖLDÜM BEN... Yaşamak kalmadı artık onsuz. Yaşam kavramını yitirdim onla. Kara kaplı defterim ; hüzünlerimin ortağı bir gidişi daha karala bu gece bedenine. Bir ruhu daha kov bu gece bedeninden. Lütfen defterim son kez yaz bu gece... Yokum bundan sonra sende defterim... Ne MUTLULUK kalacak nede YAŞAMAK kalacak artık defterim... Yak kendini benden sonra yaşama sende... Mutluluğu ara aynalarda... Tebessümlere hasret kal benden sonra defterim... Sende BİT benden sonra defterim...


Gitme/li...


06.06.2010


22.29

06 Haziran 2010 1-2 dakika 30 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar