Karalama Yazılarım

İçimde gezinen korkuları çözemedim ne yaptıysam bugün elimden gelen her şeyi gösterdim üstelik kapalı bir hava ve gökyüzünün gri rengi üzüyor kalbimi beni bu can sıkıntısından sen ancak çıkarabilirsin dedim . Seni görmem lazım gülümseyen yüzün ışık gözlerini bir anlık görsem yetecek bana ah bu yüzden başı eğik dolanıyorum amaçsız bir sahil kedisi gibi.Kendimi nasıl avutacağım bugün bilemiyorum zamanı nasıl geçireceğim zaman dedim de insanı kendi keskin dişleri altına alır yontar ve öğütür zaman ve ben bu öğütülmede hayata tutunmakta zorlanırım bugü.Seni görmem lazım canım bana sen lazımsın ilacım tedavim senin ellerinde her gün her gün bu böyle yorgun düşürüyor bu duygular beni gün boyu divaneyim ve akşam oluyor hırpalandığım akşamlar hiç yakamı bırakmıyorlar ne yapmalıyım nereye kime baş vurmalıyım akşamın bu korku gölgeleri altında utancımın yüzünden kim bağışlar beni kim kabul eder ancak yaratan Rabb'im .O'nu bana hatırlatan seni çok seviyorum evet işte en güzel duygusal gerçeğim ne kadar sıcak ve duru içten sana doğru koşmalarım.Keşke hayalimdeki o bayırlara kırlara götürebilseydim sen akan suyun içinden yürümek el ele yalınayak belki buz kesecek ayaklarımız ama arada bir çekip dinlendirerek yeniden başlamak kuş sesleri çevrelesin ikimizi uzaktan köpek sesleri heyecan yapsın köyün sürüsü geçsin karşı yamaçda selamlaşıyoruz yavru kuzular atlayıp hopluyorlar renk renk çiçeklere doluşan arılar konan kelebekler gökte kimi sessiz kuşlar kimi sesli siyah kırmızı mavi kuşlar ah en önemlisi böğürtlenleri ilk fark eden olmak ve ilk böğürtleni tatmak olabilir mi ? bu hayalimi gerçekleştirebilir miyim? Ah düşünmek bile güzel görünür gibi olmak herşey ve her kıpırtı oluyor gibi var gibi yaşamak.Hayat gülücüğü gamzelerine dayanılmaz bir özlem içindeyim her şeye bedel oluyor seni görünce tüm düşlerimin yerini sen alıyorsun bana yetiyor bu sadece görmek seni.Hepimizin saklayıp da tuttuğumuz hatıraları resimleri sık sık görmek ihtiyacı onlarla konuşmak sevdası olur kendimizi ağlamamak için ya da gülmemek için tutamayız değil mi ? hayat tüm sürprizleri ile devam ediyor her şey ilahi takdirin ibret ve hikmeti gerçeği ışığında yürüyor muhakkak bir gün elbet ufuklarda bir kara parçası görünecektir korkmadan sonsuz okyanusların soluklarında.Ben neden arada bir olurum böyle neden 'hiç doğru değil yaptıklarım' durumlarına düşerim ki hem bulunmak bilinmek istiyorum hem kimse bulmasın beni çelişki dedikleri şey bu olsa gerek.Ben gitmeliyim ben hiç olmamalıydım önce ben gitmeliyim seni çok üzdüğüm için gidebildiğim kadar uzaklara.İstanbul üzme beni aynalardan kaçar mı insan evet işte kaçmıyor muyuz ? un değirmeninden çıkmış gibi saçlarımız saç kalmamış hallerimiz bugün istanbul şaşırtıyor beni üşüyorum.Bugün neden lacivert tuzlu su ısıtmıyor beni ne hızlı akıp geçiyor zaman.Hayatın sırrı işte burada diyorum geriye dönüp baktığında bu süratin içinde hangi yüzleri taşıyarak bu günlere gelmişiz.Belki tek tesellim serapların en güzeli seni tanımak oldu görür gibi olup kaybolmuş olsan bile bir zamanlar ne güzel düşüncelerle hayal ve sevinçlerle yürümüşüm geçerek içten içe korkusuz mutlulukları yaşayan insanlardan biri olmayı isterdim korkusuzca sevmek sevmeyi bilmek hakkını verebilmeyi başarmak ne güzel cesur olmak mı ? sevgi mi bir denklem daha beni zorlayan.Resimlerden çıkmak seni ve beni alıp o hatırası kutsal resimlerden yeniden yaşayabilsek o yılları bir ömür bu kadar kısacık mı ? sürer nasıl geçmiş olsun ki ben çok uzun ömür yaşamış hissedeyim kendimi ah keşke dinleseydim ak saçlı ihtiyarı '..ömrü ancak iyilikler artırır..' demişti bir ilahi kelamı hatırlatarak ne güzeldi yüzü bir melek olması muhtemel hayatımızın bu güzel rastlantılarını sevinçle hatırlıyorum.Kendimden çok sevdiğim sevgili bir bilsen sen benim mutluluk günlerimsin uzaklardasın göremiyorum seni yeter ki nefeslerini ulaştırsın rüzgarlar gitsin gidebildiği kadar mesafeler sonra.Sevdiklerimi unutamıyorum nokta koyup yok sayamıyorum virgüller var hayatımda düşlerimi dolduran ruhumu kaplayan şarkıların dili ile hayata yürümek bir şarkı kim bilir her şeyi hatırlatır yaşatır insana.Biliyor musun canım gökyüzü topluyor nefeslerimizi sarf ettiğimiz her kelime ve sözü hiç bir şey kaybolmuyor ikimizin fotoğrafları sürekli çekiliyor ah sen, serapların en güzeli seni tanımak oldu görür gibi olup kaybolmuş olsan bile içinde yaşadığımız günler ne kadar acımasız ve haksızlık içinde olsa da.Üstelik toplumsal sıkıntılar giderek tırmanışta iken ne kadar kanun dışı ve keyfilik kimi yerde sokakların terörü kimi yerde devletin derinden gelen o soğuk yabancı yüzü sahi ne zaman bu yasaklar bu saçmalıklar insanı rahat bırakacak şiddetin ve vahşetin alkışlandığı teşvik edildiği kaos ve kargaşanın misafir edilmek istendiğini hayret ve dehşetle öğreniyoruz.Canım çok sıkılıyor çok işte bu yüzden seni görmeliyim unutacağım o zaman kederlerimi.Dışarıda siren sesi var bütün insanlar sokaklar hepsi bambaşka yerinde keşke beste yapılabilir şiirler yazabilsem yazıyor muyum yoksa arada bir onu da sen söyle sevgili.Zaman dondu son geldi bir an ve sonra ölmek ama neden ? evet biliyor ve inanıyorum ölüme ve sonrasına fakat öyle hazırlıksızım ki tam sevmeyi bilmiş yakalamışken anlamak zor ve hayat öyle bir şey.Yine de bana gün başka doğacak eğer bir tebessümün düşerse içime arada bir içimizde ve dışımızda depremler olmalı depremler oluyor içimde benimde sırları her şeyi açığa çıkaran sarsıntı zelzele deprem her insanın kıyametidir bu kaybolmak çok uzaklara düşmek hiç dönmemek bir daha mümkün mü ? bu yeryüzünde ölmedikten sonra..

26.08.2011

26 Ağustos 2011 5-6 dakika 164 denemesi var.
Yorumlar