Karar verdim gideceğim ardıma bakmadan!

Karar verdim gideceğim ardıma bakmadan;
Bakarsam biliyorum gidemem; sabahın mavisindeki ışıltıları terk edemem, nasıl bırakırım papatyaları yalnız başına aramazlar mı beni sonra sormazlar mı toprağa nerde diye...

Karar verdim gideceğim ardıma bakmadan;,
Bakarsam biliyorum gidemem; korktuğum karanlık geceler aramazlar mı, sormazlar mı korkudan büyüyen mavi gözler nerde diye üzülmezler mi sonra...

Karar verdim gideceğim ardıma bakmadan;
Bakarsam biliyorum gidemem; ağaçlar boynunu bükmez mi sarı yaprakları sonbaharda ağlamaz mı arkamdan sormazlar mı, kim? Sır dolu defterinin arasına koyacak bizi şimdi diye...

Karar verdim gideceğim ardıma bakmadan; Bakarsam biliyorum gidemem; evimin anahtarları aramaz mı beni, sormaz mı kapım, nerde küçük elli sahibimiz, nerde? Diye, odalar bağırmaz mı ardımdan kimler? Bu dolaşanlar diye...

Karar verdim gideceğim ardıma bakmadan;
Bakarsam biliyorum gidemem; Arkadaşlarım, dostlarım aramazlar mı beni, çağırmazlar mı beni " hadi gel " diye... Kim güldürecek onları ben gidersem, kahkahalarını kim gökyüzüne gönderecek ben olmazsam...

Karar verdim gideceğim ardıma bakmadan;
Bakarsam biliyorum gidemem; sabah serinliğine, akşamın ürkütülürcüğüne alıştım nasıl bırakırım sevinçlerimi korkularımı bütünleşmişken maviyle siyah, arkadaş olmuşken sabahla akşam nasıl ayırırım onları...
Ezan sesini özlerim beş vakitte, kılmadığım namazları ararım gökyüzünde ve verdiğim sözlerde bekleyemem affedilmeyi "gidince anlatırım derdimi "diyemem... Nerdeydin? Neden gelmedin vaktinde demezler mi... Hazırlanamadan geldim derim, razıyım cezama derim, ansızın derim, derim işte bir şeyler beni bir dinleyen olmaz mı?
Olur belki...

Karar verdim gideceğim ardıma bakmadan;
Bakarsam biliyorum gidemem; yatağım, elbiselerim, kendimce çok para verip aldığım çantam, ayakkabım, ardımdam
" daha kullanmadın ki bizi, daha yeniyiz " demezler mi? Yerimiz elindi ayağındı demezler mi... bırakamadığım sigaram, " eski dostum paketimi yarım bıraktın "demez mi... Deeer...

Karar verdim gideceğim ardıma bakmadan;
Bakarsam biliyorum gidemem; sevdiklerim sevdalarım ardımda bıraktıklarım, eşim dostum dediklerim. Kaybettiklerim, yüreğimde saltanat sürdürdüklerim, belki düşmanlarım ya da çekemediklerim, hatta yoluna adaklar dilediklerim ve en önemlisi "meyvem en değerli hazinem", inci tanelerini dökmez mi ardımdan, ağlarken havuç gibi kızarmaz mı düğme burnu, titremez mi kor dudakları... Aramaz mı atasını anasını... Arar...

O zaman;
Gitmeliyim ardıma bile bakmadan;
Bakarsam bir kere vazgeçerim. Gidemem, vazgeçerim yazılandan başkaldırır isyan ederim... Gitmeliyim ardıma bile bakmadan... Geçmişe hayıflanmadan...

Sevgi dolu mutlu bir yaşam dileğimle...


Esenlikle ve sevgiyle...Melekler öpsün yüreğinizden...

İZMİR KARŞIYAKA

24 Eylül 2009 2-3 dakika 23 denemesi var.
Yorumlar