karşılaşma

merhabalar nasılsınız tekrar bir deneme yazmak için geçtim bilgisayarın başına,.rahatlatıyor bir şeyler yazmak beni, onca şey var yazılacak hangisini satırlarla anlatacağımı bilemediğim için bu şekil bir başlangıç oldu galiba bu yazı böyle devam edecek ben en iyisi yavaş yavaş denemeye geçmeyi deniyeyim.




soğuktu biraz hava, yine kalkar kalkmaz yakmıştı sigarayı annesinin uyarıları hafızasındaydı
o yüzden biraz kederli çıkıyordu sigaranın dumanları, açtı en sevdiği kanalı radyodan ,sakin sakin mırıldanıyordu radyo, eskilerden bir şarkı çalmaya başladı aşk dolu bir şarkı sigarayı daha bir fazla derin çekti ciğerlerine çıkan dumanda bu sefer keder ile dramda vardı.

Bugün koca şehirden kaçıp kocaman çamlara sığınacaktı ,sırtüstü yatıp karıştıracaktı mavi ile yeşili gördüğünce,atlayıp arabasına gitmesi gereken yere yavaş yavaş ilerliyordu yalnızdı haftanın birgünü yalnız kalırdı , kendini dinlerdi önce kendinden başlardı yaşanan hataları düzeltmeye.arabayı uygun bir yere çekti ve sessizliğe doğru yürümeye başladı.biraz ilerledikten sonra bağırmaklı bir ses onu karşıladı sessizlik beklentisinde , bir telefonun ağaca çarpıp parçalanışı gözünün önündeydi, ardındanda parçalarcasına ağlayan bir kadın sahnedeydi , gözgöze geldiler , ikisininde istemediği bir durumdu birisi yalnızlığı diğeri aşkın sonucunu bulmaya gelmişti oraya.

Biraz utangaçlık biraz şaşkınlık gözyaşlarını durdurdu kadının ,
- büyük bir sorun yoktur umarım? dileği ve cümlesiyle söze başladı adam
kadın biraz ürkek ve yorgun öylece kaldıktan sonra arkasına dönüp ilerlemeye başladı , adam kadın için yanlız kalması gerekli diye düşünürken kadın aynı fikirde değildi yanlız kalmaması onun için daha iyiydi ve birden arkasını dönüp adama
-sen hiç aşkta kayboldun mu? diye sordu.
Adam şaşkınlığı kadından devralıp cevaplamak ile cevaplamamak arası gitti geldi. Yavaşca gömleğinin cebinden bir sigara çıkarıp yaktı, dumanın arkasında cevap bekleyen kadına bakarak
-bu senin için önemli mi? Diye sordu




burada bitmedi tabikide
karşılaşma devam edecek.

15 Ekim 2009 2-3 dakika 9 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar