Kemerlerde Delik mi Kaldı?

Daha önceki yazılarımda mart seçimleri öncesi iktidarın uyguladığı seçim ekonomisi sonucu bütçenin yama tutmaz şekilde delindiğini yazmıştım.
On iki ay idare etmesi gereken bütçe, dört ayda sıfırı tüketmişti.
Şimdi medyadan edindiğimiz bilgilere göre, bütçenin koca deliğini kapatmak yine halka düşmüş.
Uçan kuşa, yüzen balığa bile yeni vergiler, zamlar kapımızdaymış.
Zam yerine nasihat alan, maaşlı ve ücretliler, siftahsız dükkan kapatan esnaf, traktörüne mazot alamayan çiftçi, ayın sonunu getiremeyen emekliler, işsiz kalan işçiler hadi, bütçeyi hep beraber yamalayın bakayım diyormuş, halkın iktidarı.
Sokaktaki lambaların masrafı bile, açlıktan avurtları çökmüş halktan alınacakmış.
Maaş ve ücretlere on lira gibi komik rakamlarda artış yapan iktidar, ilaçlara ödediği katkı payını da azaltacakmış.
Bari milletin sağlığına el uzatmasaydınız.
Ama, desenize, çin malı sağlık malzemelerinin ithalatına izin verenlerden daha fazlası beklenebilir mi?
Kemerleri sıkma politikası uygulayacaklarmış.
Kemerlerdeki son delik de aylar önce sıkıldı, artık delik, melik kalmadı. Farkında değil misiniz?

02 Ağustos 2009 1-2 dakika 138 denemesi var.
Yorumlar (1)
  • 15 yıl önce

    tebrikler.. Lakin sıkacak delik kalmadığı gibi yakında kemersiz dolaşın diyecekler :)